|
MK Sound baghøjttaler |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Olet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-August-2014 kl. 20:33 |
Placering af Mk Sound baghøjttaler S-150T
Kan forstå at disse højttaler helst skal være placeret ud for der hvor man sidder, og ikke på bagvæggen. Men dette har jeg ikke mulighed for ![]() Mit rum er 620cm langt og 375cm bredt, jeg sidder 240cm fra bagvæggen. Men kan kun få den frem så de er 90 cm fra bagvæggen. Er det et problem eller skal jeg gå efter en normal baghøjttaler ? |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at spørg "dem": http://www.htp.dk
Redigeret af Bravo - 08-August-2014 kl. 10:46 |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
netop MK tripole baghøjtalere er vel nok de mest fleksible , når det kommer til pladsering. hvis nogle baghøjtalere kan hænge på bagvæggen. Så er det dem. ( jeg har haft utalige tripole MK surrounds ) Personlig vil jeg vælge den pladsering , som kommer tættest på hvor du sidder. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Som jeg også har skrevet i din tråd på hifi4all..
reglen med at surroundhøjttalerne i et 5.1 skal sidde til højre / venste 90-100 grader ud for lyttepositionen, gælder ikke kun for MK s150-t, men for alle højttalere... Så det gør det ikke bedre at købe andre højttalere. hva er grunden til at de ikke kan komme længere frem i rummet.? |
|
![]() |
|
Olet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Jeg har et indhak i stuen, hvor der er en dør ind til soveværelset, og ud fra der sidder jeg. Så har ikke mulighed for mont af højttaler der. Har kun mulighed på bagvæggen og 90cm frem. |
|
![]() |
|
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
dvs hvis man har 7.1 og 4 bag højtaler så er det "bare" på række bag ved da jeg har samme problem med ikke mulighed på sider
|
|
![]() |
|
Hvordan er det lige jeg ligger et billede ind
![]() Billede fylder for meget.
|
|
![]() |
|
Sven Palvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2012 Status: Offline Point: 376 |
110 grader er det optimale for surround sound.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Tvivler på du kan høre forskellen om den hænger 100 eller 110 grader ud fra lyttepositionen.
|
|
![]() |
|
Hvis du ikke har mulighed for at placere et 7.1 setup ordentligt, så hellere køre 5.1. |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
@Olet
Her kan du ændre billedstørrelse og størrelse, så det kommer under de 200 Kb, recordere.dk har som maksimum. http://www.picresize.com/ Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Mange tak Jørgensen.
Her er ind billede af indhak. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |