|
MK Sound |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Maj-2020 kl. 17:28 |
Hey
Jeg købte for en årrække et 5.1 MK bestående a 2 x K7, 3 x K5 & KX10 for 4500,- egentlig er jeg her stadig 5-8 års tid siden efter stadig rigtig glad for det anlæg.... (drives af Marants SR5012) dog syntes jeg, at lydbilledet ved tale hænger lidt i bremsen og har overvejet om det er fordi der benyttes en K5 højtaler til Center. Så mit opslag her er 2delt: 1. er det forkert, at benytte en MK K5 som højtaler? og burde jeg istedet måske finde noget andet? 2. er der nogen derude der har MK-setup og som har noget liggende de vil sælge der ville fungere som center bedre end det jeg har?
Pft. Redigeret af Juleulven - 04-Maj-2020 kl. 17:29 |
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror der er et par K7'ere til salg på den blå.
Og ja, det kan godt tænkes at den mindre center end fronter gør at du syntes at der mangler lidt. Men jeg kender ikke omtalte højttalere andet end hvad jeg har læst.
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har 4 stk K7 til salg billigt :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |