recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MK Sound
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MK Sound

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MK Sound
    Sendt: 04-Maj-2020 kl. 17:28
Hey

Jeg købte for en årrække et 5.1 MK bestående a 2 x K7, 3 x K5 & KX10 for 4500,-
egentlig er jeg her stadig 5-8 års tid siden efter stadig rigtig glad for det anlæg.... (drives af Marants SR5012)

dog syntes jeg, at lydbilledet ved tale hænger lidt i bremsen og har overvejet om det er fordi der benyttes en K5 højtaler til Center.

Så mit opslag her er 2delt:

1. er det forkert, at benytte en MK K5 som højtaler? og burde jeg istedet måske finde noget andet?
2. er der nogen derude der har MK-setup og som har noget liggende de vil sælge der ville fungere som center bedre end det jeg har?

Pft.

Redigeret af Juleulven - 04-Maj-2020 kl. 17:29
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 19:21
Jeg tror der er et par K7'ere til salg på den blå.
Og ja, det kan godt tænkes at den mindre center end fronter gør at du syntes at der mangler lidt. Men jeg kender ikke omtalte højttalere andet end hvad jeg har læst.
Mvh. l'Blundt
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 19:52
jeg har 4 stk K7 til salg billigt :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu