|
MK808 Dual A9 GoogleTV billig streamer |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Forfatter | |
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan den ikke umiddelbart Den henter covers og info samt subtitles online, og gemmer det i en lokal database - men den gør det sindsygt hurtigt. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4755 |
Hej.
Her er et link til Archos Video Player user reviews:
Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 04-Januar-2013 kl. 15:17 |
|
![]() |
|
basholm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 302 |
Hej Mine undertekster er gule. Det lader til at det Google marked der er indbygget er en "modificeret udgave". Jeg kan ikke finde den Archos Video Player du henviser til på den store der er i den Android version der følger med, men finder den uden problemer på min Samsung Galaxy Note 2. Hmm.. Får desværre ikke tid idag til at prøve at afspille nogle HD film. MVH Tommy
|
|
![]() |
|
python ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 83 |
Der er mange der har reporteret at netflix appen ikke virker på flere af disse android sticks. Noget med at den kun giver sort skærm. Istedet har brugere været nødt til at finde ældre versioner og downloade disse om APK. Mange har også sagt at hvis man ser en hel film via XBMC, så vil lyd og billede efter nogen tid ikke være in sync. Er der nogen der kan sige om disse fejl stadig er gælende ?
|
|
![]() |
|
rexuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-November-2007 Status: Offline Point: 55 |
Nogen der har prøvet Pivos XIOS-DS Media Play? Ser ud til den kan klare hardware acc. i XBMC. http://www.pivos-europe.com/ - Selvom vi så er ved at bevæge os op i en noget højere pris :( Synes bare ikke jeg kan læse nogen steder, at de billige Andriodsticks kan afspille Netflix, XBMC(1080p/mkv/hardware acc.) out of the box, så skal man have netkabel dims sat til pga. wifi ikke er hurtigt nok, gammel version af netflix app osv.. osv..
Samt nogle der kan fortælle om f.eks. "Quad Core Cortex A9 1.2GHZ" er bedre end Cortex A9 dual-core med op til 1,6ghz? Der er jo sticks med QuadCore derude, men synes ikke de bliver omtalt særligt meget, så tænkte det enten var fordi de var ret nye eller måske ringere end dualcore med optil 1,6ghz? Redigeret af rexuz - 05-Januar-2013 kl. 12:58 |
|
![]() |
|
Onaj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 196 |
Jeg har en i soveværelset fra BM-Radio.dk den kører fint Netflix via WIFI, er ved at afprøve andre apps (spotify, dlna, Onkyo, hbo,viaplay) er startet med at fylde alt det jeg kan lide af apps jeg kender fra min Samsung SIII over på den. Har ikke måttet fidle med noget for at få det på, alt hentet direkte fra google play. Skal til at afprøve de forskellige apps mere grundigt engang i aften.
Vender tilbage med mere fyldestgørende resultat i løbet af weekenden men indtil videre er det helt sikkert at jeg også skal have en til stue alteret og mon ikke den også kan bruges på pige teenage værelset hvis altså viaplay app kører :-) Redigeret af Onaj - 05-Januar-2013 kl. 16:45 |
|
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales. Reklame off: |
|
![]() |
|
python ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 83 |
Onaj, du har en Pivos eller har du en MK808?
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Han linker til et helt tredje produkt.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Spændende Android enhed.
Jeg har selv lige bestilt en fra kina. Så venter med spænding på DHL. Hvilken usb til rj45 adaptor har du brugt? Jeg er lidt nærrig og vil helst ikke betale 300,- for appels:-) |
|
![]() |
|
thcleaner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
jeg ville lige dele denne her custom rom/kernel med jer
Redigeret af thcleaner - 14-Januar-2013 kl. 21:48 |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
har lige fået en MK809 fra Kina.
Antenne er ELENDIG, routeren skal ikke være mere end 3-4 meter væk før eksempelvis Youtube er ubrugelig. thcleaner, den firmware du linker til, ved du om uinput er inkluderet i den? - droidmote server duer nemlig ikke med stock firmware. Og ved godt jeg formentlig hurtig kan finde ud af det via Google, men måske et dansk søgeresultat vil hjælpe: Hvordan installerer man firmware på MK80x ? Kan nogen svare på det? |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
Sådan installerer du ny firwmare på MK808. Det er ikke så svært og ikke meget anderledes end at opdatere firmware på ens gamle Nokia.
Kabel og tilslutning. du skal have fat i din windows pc og du skal bruge USB til Micro USB kabelet. Kabel skal tilsluttes OTG Porten på MK808 afspilleren. derduover skal du have fat i en papiclips til at kunne resette selve afspilleren når du tilslutter den USB porten. Der er for at Windows ser MK808 som en afspiller og ikke som en lagerings endhed. ![]() Software: Du skal bruge en driver til at windows så windows kan finde MK808 Afspilleren. Derudover skal du bruge et program til at overføre firwmaren til MK808. det heeder Rockchip Batch Tools v1.5 in Windows Og tilsidst skal du finde en firmware distro du vil bruge. Igang: Du kan hente Rockchip Batch Tools v1.5 in Windows her. https://sites.google.com/a/svejts.dk/www/mk808 det er dog et problem Rockchip Batch Tools at den ikke indeholder windows 64 bit driver. så har du Windows 64 bit skal du lige hente denne 64 bit driver her. https://sites.google.com/a/svejts.dk/www/mk808 Så skal du have fundet en firmware du vil lægge på den. Her er der rigtig mange muligheder, man kan vælge at køre jelly bean eller gammel ICS 32. Nogen siger ICS 3.2 er mere stabil. Jeg kører selv Jelly bean Mod pt. Den hedder cyanogenmod. den kan hentes her. CyanogenMod 10 når du har hentet den firmware og MK808 er fundet som en enhed skal den i devic emanager hedde se sådan ud: ![]() ![]() Herefter skal du Redigeret af daskino - 18-Januar-2013 kl. 11:53 |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |