|
MK808 Dual A9 GoogleTV billig streamer |
Besvar | Side <1 78910> |
Forfatter | |||
LTC
Ny bruger Oprettet: 27-Marts-2013 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeps, du kan sagtens bruge en browser og den vej se dr.nu
Bruger det selv. Der er også mulighed for at finde en del Andre kanaler gratis. |
|||
Hilsen
Lars tvdongle.dk |
|||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvordan er kvaliteten på udsendelserne på DR.dk? Jeg forventer naturligvis ikke HD-kvalitet, men er det tåleligt at se på? Her tænker jeg på en 42-50" fladskærm.
PS. er der nogle bestemte dongles, som man skal gå efter? Jeg tænker vel, at de varierer meget i kvalitet. Jeg har bl.a. læst noget om "RikoMagic", som lige har udgivet 802 MK4 med quad core.
Redigeret af Ukke - 09-Maj-2013 kl. 22:37 |
|||
LTC
Funktioner
Tak(0)
|
||
Live er ikke super godt, men tåleligt.. catchup til gengæld er noget bedre.
|
|||
Hilsen
Lars tvdongle.dk |
|||
LTC
Funktioner
Tak(0)
|
||
Check i øvrigt tvdongle.dk som er min egen lille side om fænomenet..
|
|||
Hilsen
Lars tvdongle.dk |
|||
goof78
Bruger Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er det blot via. http://www.dr.dk/tv/live/ du mener? For der syntes jeg godt nok kvaliteten halter noget, selv ved en 10" tablet, prøvede tidl. med donglen, og desværre kun værre. Mindes ellers jeg havde en app til mobilen for noget tid siden, med de gængse danske kanaler, inkl. DR's, findes det ikke endnu? Har set en del hammerslags udseendelser via. dr appen i xbmc, og det fungerer rigtig godt, og også hæderlig kvalitet, personligt ville jeg nok kunne nøjes med det, hvis jeg dropper tv-pakken, eneste/værste issue er nok knægtens børnekanaler, som helst skal være med dansk tale.
|
|||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvilken enhed har du installeret XBMC på? Kan det egentlig lade sig gøre at installere det på sådan en SMART-TV dongle med Android?
|
|||
hup
Junior bruger Oprettet: 08-Juli-2011 Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Min kom med XBMC instaleret
Bruger det ikke, men det virker :)
|
|||
goof78
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har den model her: MK808 Dual A9 ( http://www.amazon.com/MK808-Android-Rockchip-RK3066-Cortex-A9/dp/B009OX22B4 ) Og der var ingen problemer med at installere xbmc, fulgte blot vejledningen på deres side, og brugte så en del tid på at tilføje medier/apps. Fungerer rigtig godt. |
|||
Ukke
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak! Hvordan er WIFI-signalet? Jeg har også lige læst, at hardware decoding på XMBC Android ikke er fuldt optimeret. Det betyder bl.a. "hakkende" bevægelser og lyd som er ude af sync. på HD-film - altså film i hhv. 720p og 1080p. Er det noget du kan nikke genkende til?
Redigeret af Ukke - 10-Maj-2013 kl. 10:08 |
|||
goof78
Funktioner
Tak(0)
|
||
WIFI er en af de store anker, også derfor jeg lurer lidt på sidelinien efter et eventuelt alternativ. Har testet et par 720p klip, men som du skriver er det en tvivlsom fornøjelse, jeg troede blot det var pga. begrænsningen i båndbredden, og det derfor ikke kunne følge med. I flere af de serier i 264(hedder det sådan?) oplevede jeg lyden forskudt, men i xbmc var der et punkt hvor man kunne justere det, så det passer. Jeg havde ikke forventet highend kvalitet fra den lille dims, og det var mest for lige at youtube og streame musik, og det lever den til fulde op til, er så blevet så positivt overrasket at jeg tror resten af husstandens tver skal suppleres med en(tilsvarende) også.
|
|||
hup
Junior bruger Oprettet: 08-Juli-2011 Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
På min har jeg hentet en media afspiller fra google play
MX Player Pro Eller, VPlayer Det heeder, H.264/MPEG-4 AVC For at være korrekt :P Jeg får Fullhd uden problemer med min :D Er også med quard core :P
|
|||
Ukke
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg bruger egentlig min PS3 (via PS3 Media Server) og WD-TV Live til film og serier. Jeg mangler bare noget som kan vise mig DRs programmer på min plasma. Vil sådan en lille RikoMagic gøre det uden problemer?
Hup, hvilken dongle har du?
|
|||
Besvar | Side <1 78910> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |