|
MKV film på Appel TV |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
HH2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2009 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 21:31 |
Hej
Jeg har nogle film til at ligge på en usb harddisk. Jeg har lige fået et Appel TV4 Hvad skal jeg have får at kan afspille filmene på mit appel TV Skal jeg have min HD flytte over i en NAS? Og hvilke krav er det til Nas'en? Hvilken app skal jeg have for at kunne afspille filmene? På forhånd tak Henrik |
|
Tilsalg på DBA
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-426537/ |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan lægge dem på en NAS. Du kan også bare have dem liggende på en computer, der er på samme netværk som din Apple TV. På din Apple TV skal du så installere en app, som kan se det drev, hvor du har lagt filmene. F.eks. Infuse eller MrMC. Der findes flere apps, der kan klare det. Prøv evt. at Google det eller se nogle YouTube videoer, hvor det demonstreres.
|
|
Go outside, the graphics are amazing!
|
|
![]() |
|
davdu ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2016 Status: Offline Point: 44 |
Hvis du har en nyere router er der nok usb.Så ind med disk i den.
vlc på Appel TV4. Så burde det kunne la sig gøre. |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Jeg kan anbefale app'en Infuse til Apple TV. Den fungerer rigtig godt til at afspille video fra en ekstern harddisk.
Hos mig har jeg en WiFi-router stående med indbygget harddisk. Her ligger filerne og Apple TV kan så via Infuse se og afspille nærmest alt hvad der kastes efter den. App'en VLC er også fin.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Hej Alle 3
Tak for ideerne Det vil jeg forsøge at med Jeg har en router med usb for HD Det vil jeg forsøge at få til at virke Så spare jeg udgifter til NAS :-) Henrik |
|
Tilsalg på DBA
|
![]() |
|
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
Nu er jeg på ingen måde Apple ekspert, men overskriften på denne tråd nævner MKV filer.
Kan Apple TV4 overhovedet vise MKV filer ?? - de tidligere udgaver kunne så vidt jeg ved ikke .... /Kim
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Online Point: 1226 |
Ja
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
OK
![]() |
|
![]() |
|
Hvad betyder ja😀
Kan Apple tv afspille MKV film Henrik |
|
Tilsalg på DBA
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Online Point: 1226 |
Ja, Apple TV 4 kan afspille MKV Filer.
F.eks. via Infuse appen. |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Super tak
|
|
Tilsalg på DBA
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6692 |
Infuse kan godt spille MKV-film, men jeg kunne ikke få det til at se godt ud med tegnefilm. Se her:
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |