|
MKV film på Appel TV |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg benytter VLC Player ingen problmer her med MKV. Selv de rå 1080p50 HD optagelser fra mit Panasonic video camcorder. AVCHD - MTS filer afspilles uden problemer og enda over wifi.
![]() Redigeret af Potter - 06-Oktober-2016 kl. 18:46 |
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6692 |
||
Her du set det foto, jeg postede i min tråd? Der er meget stor kameffekt. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
||
- understøttes seriøst mange lydsystemer også ? Her tænker jeg alt Dolby til FLAC . . ?
Redigeret af Lennon - 06-Oktober-2016 kl. 21:37 |
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
![]() |
|||
mathias1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
||
Slet
Redigeret af mathias1 - 06-Oktober-2016 kl. 23:27 |
|||
![]() |
|||
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
||
De tegnefilm jeg har liggende på min NAS, afspilles også uden problemer på mit Apple TV 4 vha. Infuse.
|
|||
![]() |
|||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
||
Som det vidst nok også blev nævnt i din tråd, så er det fordi du har nogle gamle interlacet tegnefilm liggende. Det har ikke noget at gøre med at det er MKV-filer. Infuse kan ikke foretage deinterlace endnu, men det er deres plan at de kommer til det.
![]() |
|||
Mvh Jesper
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6692 |
||
OK. Så må jeg bare vente.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
||
Ja ![]() Se mere på https://firecore.com/infuse og på |
|||
![]() |
|||
||
Jeg er ikke kommet længere. Det var min mening at starte med de gamle Mickey Mouse og Donald Duck fra 30'erne og 40'erne, men da jeg så resultatet, er jeg stoppet. Hvis jeg lægger filmene på en ekstern usb-disk, så spiller de fint på mit tv, men uden undertekster. Så tv'et kan lave deinterlace, men ikke når jeg spiller fra Infuse på Apple tv. Det er nok bedre at fortsætte i min egen tråd:
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
||
Jeg kan anbefale at få filerne de-interlaced med et program på PC'en og så lægge en ny version af dem på videoserveren. Infuse kommer jo til at gøre det on-the-fly. De-interlacing i realtid vil formentlig ikke se lige så godt ud som hvis det gøres i ro og mag i kildematerialet. Hvad bruger du til at rippe? Programmet burde nok i sin tid have de-interlacet da du rippede dem.
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg bruger Mac DVDRipper Pro til at rippe med. Og der har jeg rippet til hhv. ISO og VIDEO_TS, men det gør ingen forskel. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
||
Ja okay. Så har du rippet 1:1 og materialet på skiverne må jo så ligge i interlaced format. Til lige præcis interlaced indhold gør det nok afspilningen lettere, hvis du sætter programmet til at konvertere til progressiv fra start.
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |