|
MKV film på Appel TV |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6692 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Så har jeg rodet med det igen, og rippet to region 1 dvd'er. Jeg tror ikke de er interlaced. Jeg håber kun det er region 2 dvd'erne, der er interlaced. Jeg har 5 bokse R1 og 2 bokse R2. Når jeg afspiller med Movist på Mac, er Deinterlace grået ud på R1, og kan slås fra på R2 - og så ses fejlene tydeligt. Så jeg klarer mig hvis alt R1 er progressivt. Redigeret af Brixen - 07-Oktober-2016 kl. 16:44 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
||
Hej Filmfreak Dine link viser at softwaren kan en masse lydformater. Men at softwaren kan HD lyd giver jo ikke HD lyd ud af hardwaren, bare for at give et eksempel (link 1 skriver også 4K). Hvad har jeg fået galt i halsen? LydformaterHE‑AAC (V1), AAC (16 til 320 Kbps), beskyttet AAC (fra iTunes Store), MP3 (16 til 320 Kbps), MP3 VBR, Audible (formaterne 2, 3 og 4), Apple Lossless, AIFF og WAV, Dolby Digital 5.1 og Dolby Digital Plus 7.1 |
|||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|||
![]() |
|||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
||
Hej FLarsen, Ja det er rigtigt at Apple TV4 ikke understøtter HD-lydformater som DTS HD Ms og Dolby TrueHD, men her konverterer Infuse softwaren disse lydformater til "uncompressed multi-channel LPCM (up to 7.1 channels and 24-bit). " - så der ikke skulle være nogen hørbar forskel. Så i praksis understøttes HD-lydformaterne (kræver naturligvis at ens surround-receiver understøtter 7.1 LPCM 24 bit, men det gør de fleste vel. Der er selvfølgelig ikke 4K support når det gælder TVOs (Apple TV4). Kan anbefale at kigge på deres forum, som desværre også afslører at der stadig er nogle få issues med bla afspilning af lossless BD-rips. Forhåbentligt løses disse problemer i den meget snart kommende version 5.0 så jeg kan smide min gamle WD TV live boks i skuffen :-)
Redigeret af filmfreak - 12-Oktober-2016 kl. 08:14 |
|||
![]() |
|||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
||
Hej FilmFreak Jeg fik ikke fat i at ATV4 kunne LPCM i 24 bit. Mangler en afløser for min PCH C200 der ikke er 100% mere, men et 4K tv er nok under 2/3 år væk så det bliver næppe ATV4 til mig.
|
|||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |