|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
QaxXxuZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 28-Juli-2011 kl. 21:09 |
|
Så er den gal igen.
Jeg kan afspille mkv filer i media player, men jeg kan ikke se filmen nogen steder i mce? Hvad skal jeg gøre for at få filmen frem i mce? Det er win7 vi snakker om
![]() |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
i tasks>settings>library>videolibrary....Peg på den folder filerne ligger i.... Redigeret af Patriarken - 28-Juli-2011 kl. 21:59 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
QaxXxuZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|
Er gjort, og jeg kan se alle mine vob filer, bare ikke mkv... myskisk
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Da du installerede Haali..... valgte du der shell integration mv for neden? |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
|
mkv er ikke native understøttet i mce! - derfor skal du have noget installeret - haali splitter for at være mere nøjagtig! - det er noget software der skal installeres. se lidt mere her http://www.hack7mc.com/2009/02/mkvs-for-minimalists-on-windows-7.html
|
||
![]() |
||
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
|
Hvis nu man har rippet sine disney film med både org lyd og så den danske lyd, så kan jeg kun få den danske lyd frem i MCE Er der nogle løsning på dette ?, ikke fedt at skal have fat i mus og minimere og så ned i taskbaren og vælge sprog :-(
|
||
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |