|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Forfatter | |
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() |
Jeg fandt selv et svar her /Skipper |
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
Skipper super tak for det link :-)
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Hvordan og hvorledes med lyden? Ændres denne eller hvordan?
|
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Det spørgsmål må du uddybe. |
|
Kuro
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Ja det gik lidt stærkt... Det jeg snakker om er, at tidligere måtte man leve med at lyden blev konverteret til stereo når man lavede en mkv med 5.1 om til noget en PS3 kunne forstå. Med omtalte metode øverst får man/jeg da den fulde 5.1 lyd med? |
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Ja, TSMuxer bevarer både billede og lyd. Det gør mkv2vob iøvrigt også (som jeg læser det). |
|
Kuro
|
|
![]() |
|
![]() |
Yeps.. ok så må jeg lige prøve hvilket program jeg bedst kan lide :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Det fede ved TSMuxer er at man kan lave BD-5 og BD-9. Det kan man måske med mkv2vob og nero 8. Nogen der kan bekræfte? |
|
Kuro
|
|
![]() |
|
![]() |
Prøvede lige en m2ts fra mkv2vob.. masser af lyd men intet billede :-( Prøver tsmuxer i skrivende stund.. |
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Jeg vil bare have den til at afspille MKV uden alt mulig gejl
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det er også min drøm... alt det andet her er simpelthen for omstændigt - ikke fordi jeg synes det er svært men fordi det ikke burde være nødvendigt. Men da MKV er det "nye" DivX så at sige er det vel blot et spørgsmål om tid? Brugerne ville have Divx og det fik de. Nu vil de have MKV så mon ikke? |
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Enig, bruge 1½ time på at konvaterer en mkv, så vil jeg hellere tænde min pc. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |