Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
ejerskov
Ny bruger
Oprettet: 14-November-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 10
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 19:32 |
Sorry spawn, så ikke dit link.
Umiddelbart ser det ud til at fixe problemet med sharing, så tusind tak spawn! Som sagt har det dog virket før, hvorefter det pludselig ikke har virket mere, men jeg håber denne løsning er permanent :) Dette program, fixer det også problemet med login? For lige nu ved jeg ikke om det er de guides jeg har kørt tidligere eller dette program der har fixet det problem.
teleplus: Det var dette jeg prøvede, uden held. :(
|
 |
jhvl
Junior bruger
Oprettet: 06-April-2009
Sted: Denmark
Point: 48
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 21:48 |
Er det den almindelige halvgamle "WD TV Live" du har købt? Hvis ja: Så smidt den ud og køb en anden!  Jeg har den selv, og det er virkelig en stinker fra WD - for at sige det pænt. Jeg har været nødt til at downloade beta test firmware for at kunne afspille DVD med menuer - og nu er den bare jævnt ustabil. Og mht. MKV er den ikke særlig kompatibel. F.eks er jeg næsten 100% sikker på at du ikke kan "spole" frem/tilbage i dine MKV filer. Ej heller kan den automatisk stille framerate så det passer til materialet der afspilles - det skal vælges manuelt. Dvs har du et miks af reg 1 og 2 DVD'ere - ja så er den det dårligste valg. Alt det fandt jeg ud af for sent. Så er du advaret  Mvh Jesper
|
 |
ejerskov
Ny bruger
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 22:45 |
|
 |
ejerskov
Ny bruger
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 22:48 |
Jeg har lige et yderligere spørgsmål til forsamlingen:
Nogen der har erfaring med at sætte et trådløst USB-netkort i WD TV LIVE HD'en? Vil den godt kunne streame eks. et BluRay rip i god kvalitet?
|
 |
len61
Guld medlem
Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 23:04 |
Jeg bruger selv den her ,som også er verificeret af WDC
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's
|
 |
ejerskov
Ny bruger
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 23:06 |
Og den fungerer godt uden lag?
|
 |
len61
Guld medlem
Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 23:22 |
Har prøvet en gang den droppede ud af en 8.gb mkv film streamet fra nas (duo 600.mhz sparc cpu) formodentlig fordi der var 2. brugere på det trådløse 300.mb (5.ghz) segment ,netgear anbefaler at der kun kører denne ene ,når der streames ,du kan lade de Evt. andre pc køre på 2.4ghz nettet (54.mb).
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's
|
 |
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
|
Sendt: 16-November-2010 kl. 00:24 |
ejerskov skrev:
Jeg har lige et yderligere spørgsmål til forsamlingen:Nogen der har erfaring med at sætte et trådløst USB-netkort i WD TV LIVE HD'en? Vil den godt kunne streame eks. et BluRay rip i god kvalitet? |
Nej aldrig, glem det.
En Bluray kan komme op på 50mbps bitrate peaks, og uanset hvilken trådløs USB dongle du installerer i afspilleren så vil netværkshastigheden pga. manglende cpu kraft i afspilleren aldrig nogensinde komme over 10mbps.
Det gør ingen forskel om selve donglen er draft N. Trådløs netværks afspilning gennem USB dongler i disse typer afspillere kan kun bruges med filer der har en konstant bitrate under 10mpbs - intet andet. Til media afspilning bruger man kabel - eller skal man endelig køre trådløs så sætter man en trådløs bridge op istedet.
Redigeret af spawn - 16-November-2010 kl. 00:29
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
 |
Supergris
Guld medlem
Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1489
|
Sendt: 16-November-2010 kl. 02:02 |
Kan oplyse dig om, at grunden til du ikke kan logge på uden password er, at du sikkert har installeret Messenger, der er en del af Windows Live Essentials.
Under Windows 7 bliver du nødt til at afinstallere det først, ellers virker det ikke. Sørgeligt men sandt!
|
 |
Aqaitas
Super bruger
Oprettet: 15-Januar-2008
Point: 272
|
Sendt: 16-November-2010 kl. 09:51 |
Supergris skrev:
Kan oplyse dig om, at grunden til du ikke kan logge på uden password er, at du sikkert har installeret Messenger, der er en del af Windows Live Essentials.
Under Windows 7 bliver du nødt til at afinstallere det først, ellers virker det ikke. Sørgeligt men sandt! |
Jeg kan sagtens have messenger på min pc og køre uden login på min WD. Her er den guide som jeg brugte.
Firstly, configure Sharing and Discovery:
1. Navigate to the Network and Sharing Center via the Control Panel 2. Click on the down arrow icons and select ON/OFF as follows: Network Discovery - ON File Sharing - ON Public Folder Sharing - OFF Printer Sharing - ON Password Protected Sharing - OFF Media Sharing - OFF
Next, configure the folder you want to share:
1. Select the folder 2. Right-click and choose 'Share' from the menu 3. From the drop-down box select the Everyone (All users in this list) account, making sure permissions are set to 'Reader' 4. Click the buttons Add, Share and Done.
Wd Hd virker uden problemer her efter jeg fulgte den, dog kan der gå et minuts tid inden jeg kan komme ind på min Fil shares, men så vidt jeg har kunne læse mig til så er det en bug i Win 7
|
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
 |
jhvl
Junior bruger
Oprettet: 06-April-2009
Point: 48
|
Sendt: 16-November-2010 kl. 09:59 |
ejerskov skrev:
Det er denne: |
Hej Jeps - det er den. Bare vær klar over dens begrænsninger. Som medieafspiller i en stor multi-regional filmsamling overført til HDD er den det dårligste valg overhovedet. Mvh Jesper
|
 |
Supergris
Guld medlem
Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1489
|
Sendt: 16-November-2010 kl. 18:00 |
Tror ikke du kører Windows 7???
|