|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() Sendt: 20-Januar-2008 kl. 18:11 |
|||
Hej. Jeg skal lige bruge lidt hjælp til at konvertere MKV filer til noget PS3'ern kan læse.
Jeg fandt programmet MKV2VOB som kan gøre hele arbejdet uden man skal gøre noget men indtil videre har det ikke virket 100%. Den ene fil der skulle konverteres var en 720P med Dolby Digital - Spiller fint og lyd/billede er i sync. Men når jeg vil pause eller spole kan filen ikke afspilles, så går den i sort. Også skal jeg genstarte PS3'en før den vil igen. Den anden fil, var 1080P med DTS, konverteringen gik fejlfrit men der skriver ps3'en at filen er defekt. Den 3. fil var 1080P med Dolby Digital, (wow et vildt flot billede) jeg kan pause og spole og det hele virker men lyd og billede er out-of-sync!! Det lagger ikke frameraten ser ud til at fungere perfekt. Hvad kan disse fejl skyldes? Er der nogen der har haft held med 1080P film og dolby digital/dts lyd virker? Og lige noget helt andet. Når Gran Turismo Prolouge udkommer er det jo kun med 40 biler og 5 baner så vidt jeg husker. Jeg syntes det er en meget tynd omgang at give 500 kr for. Jeg har hørt rygter om at når det "rigtige" GT5 udkommer skal man ikke betale 500 kr for det hvis man har prolouge, er det rigtigt eller skal man give 1000 kr for begge spil ![]() |
||||
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
||||
![]() |
||||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|||
Har kun testet 720p og det virker fint for mig, det er korrekt at man ikke kan spole, det har jeg dog levet med.. tror at det er fordi der ikke lægges index på vob filen.
Tror lige, du stiller for store krav til udviklerne, Ridge racer 7 er da kun 4-5 baner også med biler i cirka samme omfang? Det handler om penge nu, og planen er vistnok ligesom med rr7 at du vil kunne købe flere biler osv på ps network senere. |
||||
![]() |
||||
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
|||
Hvornår regner man med, at GT prolouge dukker op i europa?
Redigeret af frimann85 - 21-Januar-2008 kl. 08:40 |
||||
![]() |
||||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
|||
Moviezoo regner med 1. februar
|
||||
![]() |
||||
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
|||
![]()
Arh, store krav? Se en gang hvor mange baner og biler der var i Gran turismo 3 til PS2. 5 Baner lyder bare som en rigtig kedelig omgang, noget som kan gennemføres på en eftermiddag. Men jeg er vild med demoen så det kan være jeg bare må frem med pengepungen ![]() Jeg havde bare hørt rygter om at Prolouge'n kunne opgraderes over nettet til GT5 som kommer sent på året, netop pga. de få baner der er i Prolouge'n. |
||||
Panasonic TH42PX70
||||
![]() |
||||
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
|||
Hvor har du prisen på 500 kroner for Prologue udgaven fra? Generelt synes jeg der har været meget snak om GT5 Prologue og GT5s priser, lancering osv. På et tidspunkt snakkede man også om, at Prologue blev gratis - jeg kan sgu ikke rigtig finde rundt i det længere. Gamespot.com nævner, at lanceringen for Prologue sker 18. marts. De plejer at være ret præcise og baserer sjældent lanceringsdatoerne på rygter. Men hvis vi får det allerede til februar, så er det jo bare super Er der i øvrigt nogen herinde, der har overvejet dette setup sammen med GT5? http://www.gameracer.co.uk/ |
||||
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
hej, jeg har kigget på det deres systemer, men jeg har allerede Logitech Driving force pro, jeg købte til 650 kr. Og så overvejer jeg at finde et "rigtigt" sportsæde og få svejset et stel. Det kan man få for billige penge.
De skal jo have knap 4000 kr for noget tilsvarende, det er vidst lidt et rip-off. |
||||
Panasonic TH42PX70
||||
![]() |
||||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|||
Sidst jeg kikkede, så jeg ikke nogen mulighed for køb over den japanske site, dog stadig muligheden for at hente demo'n af spillet med 1 bane? Sorry, har lige checket, og ja, den kan købes online nu for 4500 yen. Redigeret af pendec - 22-Januar-2008 kl. 22:41 |
||||
![]() |
||||
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
|||
Så vidt jeg kan forstå på en god ven, er sædet et rigtigt sportsæde, som er ombygget. Hvert fald hvis man vælger den her udgave, hvor det går ud i ét: http://gameracer.co.uk/detail.aspx?ID=109 Det kan sikkert gøres billigere, hvis man gør-det-selv, men et rigtigt sportsæde er nu heller ikke helt billigt. Jeg kan godt finde på at erhverve løsningen med Logitech G25 sættet, men nu må vi se hvor meget tid jeg får til overs, når GT5 Porlogue kommer ud. Det vil være synd, hvis det bare står gemt væk og samler støv. |
||||
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |