recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - .mkv-filer til PS3 via TVersity
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket.mkv-filer til PS3 via TVersity

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2008 kl. 01:24
Oprindeligt skrevet af Haapanen Haapanen skrev:

Det mener jeg nu også jeg har. PS3 kan ikke afspille FLAC, det er jo ikke flac når TVersity konverterer filerne inden de rammer ps3 ;) 

Mht. mkv formatet, har jeg selv rodet med det for en uges tid siden. Så vidt jeg kunne læse mig til mister du kvalitet når TVersity konverterer. Desuden stiller det vist også ret hårde krav til ens pc at det skal gøres on-the-fly uden du får hakken på tv'et. 

Derfor anbefalede jeg at konvertere dem på forhånd, da det bl.a. ikke giver kvalitetstab. 


Ja den konventerer det når den sender det til PS3'en. Men manden spurgte til hvordan han kunne afspille .mkv filer gennem TVersity, og til det svarede du at han ikke kan afspille .mkv filer med PS3, og at det ikke havde noget med codecs at gøre. Men det har det netop. Har du installeret de rigtige codecs på den computer der kører TVersity, så KAN en PS3 godt "afspille" .mkv. Hvis du er uenig i det, så er det jeg mener du skal sætte dig bedre ind i tingene. Om der er kvalitetstab er så et spørgsmål om hvor kraftig en computer der trækker det. Er den kraftig nok kan du gøre det uden kvalitetstab. Det kan du dog rigtignok ikke med FLAC.
Oprindeligt skrevet af Gauze Gauze skrev:

Nagash: Jeg tror nu nærmere det er dig, der skal sætte dig ind i tingene...


Og var det svar nok til dit spørgsmål? Jeg har skam sat mig ind i det. Bruger selv TVersity sammen med min Xbox.
Til top
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2008 kl. 21:41
er der andre der har problemer med at konvertere filer med mkv2vob? jeg syntes tit programmet melder fejl når det er ved at transcode, andre der kender til samme fejl?
Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu