recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Måling af mobilt dataforbrug på TDC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Måling af mobilt dataforbrug på TDC

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-August-2006
Status: Offline
Point: 1371
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bantam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Måling af mobilt dataforbrug på TDC
    Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 19:28
Jeg undrer mig over, at min telefon (Samsung Galaxy Nexus m/ Android 4.1.1) måler i omegnen af 4
fire gange mindre dataforbrug end TDC gør iflg. min forbrugsoversigt. Jeg måler forbruget med de indbyggede statistikker og vha. Norton Mobile Utilities.

Mit abonnement er hos TDC Click med 1GB/md (flatrate data).

Jeg har tidligere holdt øje med mit forbrug (både på telefonen og på TDC Clicks hjemmeside) og har fundet en fornuftig overensstemmelse mellem målingerne. Jeg har i en mail til TDC-support bedt om uddybning af TDCs målemetode.

Problemet er, at når den mængde data, som man har købt adgang til er opbrugt, så nedsættes hastigheden iflg. betingelserne. Dette kan betyde, at man ikke får hvad man regner med - altså under forudsætning af, at målingerne virkelig er forkerte.

Er der andre, der oplever afvigelser mellem målinger lokalt på deres telefon (uanset mærke, model og OS) og de målinger, som deres teleselskab præsenterer?




Redigeret af bantam - 02-Oktober-2012 kl. 19:28
/lars
Til top
Michael404 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael404 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 14:26
Bruger du ikke Trackdog?
-Michael404 @ Trefor-Waoo 40/40 Net - Stor Viasat Pakke - Viaplay - Netflix - WDTV m. 1.12.14_WDLXTV -
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu