Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
larsen_mgeic
Guld medlem
Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
|
Emne: MLPL || Minipod Jubilee | B&W ASW675 | Pio 921 || Sendt: 09-Januar-2010 kl. 11:45 |
Redigeret af larsen_mgeic - 01-Januar-2012 kl. 15:59
|
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 09-Januar-2010 kl. 11:49 |
Virkeligt nice setup! Og skønt at gense min gamle reciever....
Hvordan spiller den med B&W'erne? 
|
 |
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 09-Januar-2010 kl. 11:53 |
Sig mig, har den ikke været oppe før, hvor der også var projektor med Fifa on screen? - jeg synes den virker bekendt  Men det ser nydeligt ud.
|
 |
larsen_mgeic
Guld medlem
|
Sendt: 09-Januar-2010 kl. 12:21 |
Kampus
Den spiller lækkert  Jeg har ikke hørt noget i prisklassen endnu, som slår den! God bund i lyden, og så giver det god surround. Den har i hvert fald overskyd nok, virker det til. Har du stadig den du opgradere til, eller ?
Anima
Jo, men jeg kunne ikke få opdateret billederne i den gamle tråd, og der er sket så meget siden jeg havde det her. Nyt tv, højtalere hele vejen rundt og så er projektoren røget i svinget. Derfor oprettede jeg nyt 
|
|
 |
Nikodk
Guld medlem
Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
|
Sendt: 11-Januar-2010 kl. 13:30 |
flot og stilrent setup
er det ikke et problem at center ikke er center i forhold til skærmen?
lækkert at man ikke ser nogle kabler
|
 |
betho
Super bruger
Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 318
|
Sendt: 11-Januar-2010 kl. 13:55 |
Det ser stadigvæk lækkert ud.
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 11-Januar-2010 kl. 14:39 |
larsen_mgeic skrev:
Kampus
Den spiller lækkert  Jeg har ikke hørt noget i prisklassen endnu, som slår den! God bund i lyden, og så giver det god surround. Den har i hvert fald overskyd nok, virker det til. Har du stadig den du opgradere til, eller ?
Anima
Jo, men jeg kunne ikke få opdateret billederne i den gamle tråd, og der er sket så meget siden jeg havde det her. Nyt tv, højtalere hele vejen rundt og så er projektoren røget i svinget. Derfor oprettede jeg nyt  |
Ja jeg tog et gevaldigt hop op i klassen til en Pioneer SC-LX71 reciever. Har ellers alle dage haft Pioneer stereo forstærkere, men hoppede på den Onkyo i forbindelse med at der skulle laves biograflyd. Synes Onkyo'en gjorde det udmærket trods mine store gulvhøjttalere, men kan godt mærke opgraderingen har tilført dem mere punch i i hele toneområdet, flere detaljer og en bedre styret bas.
|
 |
larsen_mgeic
Guld medlem
|
Sendt: 11-Januar-2010 kl. 16:01 |
Kampus Jeg er ikke sikker på det er dig jeg har handlet med, for så vidt som jeg husker så havde ham jeg købte af allerede en afløser stående. Det var altså en større Onkyo istedet. Så tror ikke helt det er den. Jeg kan dog godt forestille mig at den pioneer kan yde en del mere :)
Betho hehe tak. Nu er der godt nok ingen projektor for tiden.. men det må jeg leve med :)
Nikodk
Jeg fornemmer det i hvert fald ikke. Så umiddelbart nej :) Fjernsynet sidder midt for sofaen, men når jeg ser film ligger jeg på chaiselongen, og der peger centeren lige hen til :)
|
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 11-Januar-2010 kl. 19:17 |
larsen_mgeic skrev:
Kampus
Jeg er ikke sikker på det er dig jeg har handlet med, for så vidt som jeg husker så havde ham jeg købte af allerede en afløser stående. Det var altså en større Onkyo istedet. Så tror ikke helt det er den. Jeg kan dog godt forestille mig at den pioneer kan yde en del mere :)
Betho
hehe tak. Nu er der godt nok ingen projektor for tiden.. men det må jeg leve med :)
Nikodk
Jeg fornemmer det i hvert fald ikke. Så umiddelbart nej :) Fjernsynet sidder midt for sofaen, men når jeg ser film ligger jeg på chaiselongen, og der peger centeren lige hen til :) |
He he, nej jeg mente nu heller ikke at din reciever var min forrige, bare at jeg havde en magen til.
|
 |
larsen_mgeic
Guld medlem
|
Sendt: 11-Januar-2010 kl. 19:35 |
Kampus Haha okay, så er jeg med igen. Ved bare at ham som solgte mig den her, også er på sitet her. Så det kunne jo sagtens være 
|
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 11-Januar-2010 kl. 19:44 |
larsen_mgeic skrev:
Kampus
Haha okay, så er jeg med igen. Ved bare at ham som solgte mig den her, også er på sitet her. Så det kunne jo sagtens være  |
Jamen der er også mange der er startet med lige netop Onkyo 605, fordi den leverer varen og er prisbillig.
|
 |
larsen_mgeic
Guld medlem
|
Sendt: 20-Juni-2010 kl. 09:56 |
-
Redigeret af larsen_mgeic - 09-Juli-2010 kl. 17:06