recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mobil antenne forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mobil antenne forstærker

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 23:09
Hej Zhooter.

Ja jeg har set både antenner hos ELFA og repeatere på eBay. Jeg tvivler dog selv meget på de billigste og mellemdyre repeatere.

Jeg ved ikke hvor langt der er til nærmeste mast og hvad hun skal bruge den til?
Tale eller data?

Antennen er til 900 Mhz båndet ( GSM ) og hvis man ønsker at tilslutte den til en mobil telefon,
skal denne have et eksternt antenne stik. Sådan en havde jeg selv for nogle år siden.
Stikket var gemt under et gummi dæksel.


 
Jeg har på et udenlandsk forum læst om en der har installeret denne dual band repeater:


 
Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 05-Januar-2013 kl. 23:11
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 22:39
af det jeg ved af, er den eneste mulighed at tillade div. teleselskaber og sætte udstyr op på ens grund ;)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Zhooter Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zhooter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2013 kl. 20:28
Hej Recordere.dk

Jeg skriver for min kærestes søster, som bor langt ude på landet.
Der hvor hun bor er der næsten ingen signal fra Telenor, TDC, Telia.
Hun spurgte mig i går til noget fødselsdags fest, om man ville kunne anskaffe sig en antenne eller forstærker, der eventuelt ville kunne gøre så de fik mere signal hvor de boede.
Jeg sagde at jeg ikke havde så meget forstand på det, men ville da prøve at hører om det kunne lade sig gøre.
Så mit spørgsmål herinde går bare på om man kan skaffe sådan en antenne eller forstærker?
Og hvor man eventuelt ville kunne skaffe sådan en fra ? :)

På forhånd tak.

//Lars
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu