|
Mobil bredbånd uden forbrugsgrænse |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kender ikke denne udbyder. Men det lyder som det du søger.
Jeg kan se at de ikke dækker hele Danmark.
Redigeret af Mufti - 08-Juni-2019 kl. 15:07 |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Når jeg går ind i dit link, ser jeg en Ubiquiti NanoStation: https://www.proshop.dk/Access-Point/Ubiquiti-NanoStation-M5-5GHz/2424001 Det er ikke udstyr til mobil bredbånd 4G, men en WiFi enhed, der arbejder på det almindelige 5 GHz WiFi net. Airnet har sikkert købt en almindelig Internet forbindelse hos en af de ande udbydere og sender det så videre til nogle kunder via denne WiFi forbindelse. Det er derfor, at de kan videre sælge det uden en forbrugs grænse. Hilsen Carsten. |
|
buenso80
Bruger Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Bromberg5 Prøv at taste adressen inde på https://www.telia.dk/privat/abonnementer/bredbaand/ og se om de kan tilbyde deres "Home" løsning over 4g. Der er dataloftet 2tb/md Ulempen er dog, at man låses fast på 1 eller 2 master, så det er ikke muligt at tage abonnementet med, hvis man skal på ferie eller lignende.
Redigeret af buenso80 - 09-Juni-2019 kl. 12:38 |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
Pis.
Husk at læse det med småt.
|
|
zxcvbnm
Ny bruger Oprettet: 28-Marts-2020 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan fik du fjernet pin-koden fra sim-kortet?
Jeg ved man kan ændre koden og fjerne den på sin mobiltelefon, men det virker vel kun på selve telefonen? Det fjerner vel ikke pinkoden fra selve sim-kortet?
|
|
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
Du ved godt dette en gammel tråd.
Man kan sagtens slå sim lås kode fra. Google er din ven. Her er hvordan man gør på en IPhone. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |