recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mobil Hjemmebio, er det en herindefra ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mobil Hjemmebio, er det en herindefra ??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2013 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

Så næste gang konen foreslår en camping ferie, så kan man fra nu af sige: "Det fint skat, så længe JEG får lov at vælge vognen!" LOL

Lissom i filmen RV. Se den, den er skideskæg
Til top
phcphc Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-April-2009
Sted: Denmark
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér phcphc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 10:34
Rigtig fed ide.

Det er lige før jeg skulle supplere min egen Photo Camper med sådan en.

http://www.youtube.com/watch?v=KAkBJEk7b34

Mvh
Peter
Sonos med 6 zoner, 2 CR100 controllere, 2 CR 200 controllere + iPod touch og iPad.
2 Sonos zoner tilsluttet NAD C275BEE med auto on/off.

8,4 millioner tracks på controlleren.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

Så næste gang konen foreslår en camping ferie, så kan man fra nu af sige: "Det fint skat, så længe JEG får lov at vælge vognen!" LOL

Lissom i filmen RV. Se den, den er skideskæg

TROR faktisk jeg har set den på et tidspunkt Tongue
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Knaldperlen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Oktober-2013
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knaldperlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 17:09
Godt lavet! ;) Tror desværre bare, med den isolering sådan en gammel campingvogn har, at folk der bor omkring ville blive hurtigt trætte af sin "nye" nabo ;=)
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 21:31
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Det er helt klart ikke en herinde fra.

Der er jo hverken Samsung TV, ELAC/B&W højttalere, Yamaha/Denon SR, hvidt minimalistisk initeriør.

Det er vist at skære alle over en kam..!

Lad nu være med at få ondt i røven over en smule generalisering.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu