|
Mobil højtaler til/med chromecast audio ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
python ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juli-2016 kl. 13:07 |
Min gamle squeezebox radio trænger til at blive udskiftet, idet at den er begyndt at give alle mulige problemer. Jeg har været meget glad for den, og til mit brug har lydkvaliteten været helt fin.
Jeg er blevet meget glad for ideen med Chromecast Audio, hvor jeg styrer det hele fra min mobil, og overvejer derfor at erstatte med en eller anden højtaler der ikke er alt for stor, som så kan tilsluttes Chromecast Audio. Så vidt jeg kan se, er der ikke nogle højtalere der er født med denne funktion. Jeg går ud fra at det mest oplagte er at finde en eller anden bluetooth højtaler, der måske har en USB udgang, dermed kan jeg også få strøm til chromecasten' uden at skulle bruge et stik på væggen. Det ser dog ud til at være yderst begrænset med højtalere med den mulighed. Har i gode forslag til hvilken højtaler, der er oplagt til mit brug?
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der findes et højtalere med det indbygget. Bl.a
Beoplay a6 (og a9) Sony og LG har også et par modeller Raumfeld har meldt ud at de vil understøtte det i deres system. Raumfeld i sig selv, skulle også være godt Redigeret af -claus- - 22-Juli-2016 kl. 20:15 |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19753 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan finde masser af aktive højttalere med USB indgang. Typisk hvor man kan sætte en iphone til, hvor den så også kan lade telefonen op.
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |