recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mobil højtaler til/med chromecast audio ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mobil højtaler til/med chromecast audio ??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
python Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér python Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mobil højtaler til/med chromecast audio ??
    Sendt: 22-Juli-2016 kl. 13:07
Min gamle squeezebox radio trænger til at blive udskiftet, idet at den er begyndt at give alle mulige problemer. Jeg har været meget glad for den, og til mit brug har lydkvaliteten været helt fin.
Jeg er blevet meget glad for ideen med Chromecast Audio, hvor jeg styrer det hele fra min mobil, og overvejer derfor at erstatte med en eller anden højtaler der ikke er alt for stor, som så kan tilsluttes Chromecast Audio. Så vidt jeg kan se, er der ikke nogle højtalere der er født med denne funktion.

Jeg går ud fra at det mest oplagte er at finde en eller anden bluetooth højtaler, der måske har en USB udgang, dermed kan jeg også få strøm til chromecasten' uden at skulle bruge et stik på væggen. Det ser dog ud til at være yderst begrænset med højtalere med den mulighed. 

Har i gode forslag til hvilken højtaler, der er oplagt til mit brug? 
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 20:14
Der findes et højtalere med det indbygget. Bl.a
Beoplay a6 (og a9)
Sony og LG har også et par modeller
Raumfeld har meldt ud at de vil understøtte det i deres system. Raumfeld i sig selv, skulle også være godt

Redigeret af -claus- - 22-Juli-2016 kl. 20:15
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19753
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 20:29
Jeg kan finde masser af aktive højttalere med USB indgang. Typisk hvor man kan sætte en iphone til, hvor den så også kan lade telefonen op.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu