|
Mobil hotspot |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sd2100 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 309 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juni-2015 kl. 09:21 |
Jeg bruger en ældre HTC mobil som hotspot i sommerhuset (Oister abb.). Det fungere faktisk fint at streame Netflix til en Ipad og almindelig internetsurfing. Men, hver ca. 20 min, mister den forbindelsen til internettet. Så skal jeg lige hen til telefonen og pille lidt ved den. Ret irriterende.
Jeg kan ikke se, at telefonen har en timeoutfunktionen, men det har den måske? Eller er det noget med mit abb. Jeg er langt fra dataloftet. Er der nogen, der måske har en forklaring?
|
|
![]() |
|
Balduric ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan meget let være din udbyder der har en begrænsning på der. Havde selv oplevet samme problem tidligere. Men har i dag Telia erhvervs abb. og der oplever jeg ikke den smider forbindelsen. Det er ganskevist på iPhone og iPad jeg har brugt det - men tror ikke det er din telefon der sætter begrænsningen.
mvh Allan
|
|
![]() |
|
sd2100 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 309 |
Tak for svar. Har lige været inde på min konto hos Oister, man kan ikke se noget sted, om det evt. kan ændres. Irriterende er det sgu :-(.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Oister har opgraderet alle abb til 4G ub. Prøv med en 4G tlf.
Redigeret af Kampus - 04-Juni-2015 kl. 10:38 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Desværre gælder det ikke for deres abonnent med mobilt internet.
Der skal man betale ekstra for at få 4g. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |