|
Mobil købes |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
oskarmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2013 Sted: vallensbæk stra Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2015 kl. 10:34 |
Lettere brugt android mobil købes. Gerne noget Samsung s3 , s4, HTC one, Huawei, g2. Helst til Max 1000 DKK og omkring København. (Vallensbæk)
![]() |
|
![]() |
|
oskarmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2013 Sted: vallensbæk stra Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
up
|
|
![]() |
|
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
Jeg har en S4 til at ligge, da jeg netop har fået ny s6
Skærm har ingen ridser Der følger et s-view cover med Kanten af telefonen har lidt ridser/brugsspor og det samme har s-view cover. Den originale bagplade følger også med og er praktisk talt ikke brugt. Har også original embalage endnu Befinder sig godt nok i Aarhus Er pt. i sommerhus, men kan tage et par billeder søndag, hvis det har interesse.
|
|
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
|
![]() |
|
Lyder spændende . Du må meget gerne sende et par billeder
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Kunne du være interesseret i en Samsung Note 3 - jeg har nemlig fået en Note 4 og den gamle ligger bare og kigger.
Steffen
Redigeret af Steffen32 - 01-Maj-2015 kl. 22:41 |
|
![]() |
|
Skriv lige lidt om alder, stand og pris. Tak |
|
![]() |
|
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
Jeg har en Huawei Honor liggende.
Den er i pæn stand, har altid haft cover og skærmfilm monteret. |
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Hej. Jeg tror den er ca. 2 år gammel. Jeg købte den nye Note 4, da den udkom i efteråret og Note 3 har ikke været brugt siden. Jeg har dog motioneret batteriet og tændt den engang i mellem. Jeg har ikke konstateret noget fald i batteristand, siden køb. Tværtimod holder den strøm længere efter diverse opdateringer end da jeg købte den. Standen er vel 90 %. Der er lidt skrammer på plastrammen. ikke noget voldsomt. Jeg regner med at skal have 1000,00 kr. p.p. for den. Derfor reagerede jeg på annoncen - da den lige faldt ind under dit budget :-) Det der er ret vildt er, at den faktisk føles tynder og lettere end Note 4 - og læderlook bagsiden er rare at holde om. Note 4 er ikke merprisen værd, er min vurdering i bagklogskabens klare lys :-) Hilsen Steffen
|
|
![]() |
|
Tja. Det kan godt være at jeg kan bruge to mobiler. Hvor befinder den sig og hvad koster den og alder ? |
|
![]() |
|
Jeg prøver lige at få nogle billeder op ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Steffen32 - 02-Maj-2015 kl. 11:41 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Sony Xperia V, 4G LTE. Rigtig god stand - HBO 400,-
Samsung SG3 (4G, LTE), m. Flip cover. Pæn stand, med et enkelt lille hak i rammen nederst i højre hjørne. - HBO 700,- |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
steffen hvis oskar ikke vil have din note 3, er jeg int. hvis det er.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |