recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mobil købes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mobil købes

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
oskarmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2013
Sted: vallensbæk stra
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oskarmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mobil købes
    Sendt: 01-Maj-2015 kl. 10:34
Lettere brugt android mobil købes. Gerne noget Samsung s3 , s4, HTC one, Huawei, g2. Helst til Max 1000 DKK og omkring København. (Vallensbæk)
Til top
oskarmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oskarmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2015 kl. 18:04
up
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobywan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2015 kl. 18:48
Jeg har en S4 til at ligge, da jeg netop har fået ny s6

Skærm har ingen ridser
Der følger et s-view cover med
Kanten af telefonen har lidt ridser/brugsspor og det samme har s-view cover.

Den originale bagplade følger også med og er praktisk talt ikke brugt.
Har også original embalage endnu

Befinder sig godt nok i Aarhus

Er pt. i sommerhus, men kan tage et par billeder søndag, hvis det har interesse.

Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top
oskarmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oskarmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2015 kl. 19:35
Lyder spændende .  Du må meget gerne sende et par billeder  

Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2015 kl. 22:40
Kunne du være interesseret i en Samsung Note 3 - jeg har nemlig fået en Note 4 og den gamle ligger bare og kigger.

Steffen

Redigeret af Steffen32 - 01-Maj-2015 kl. 22:41
Til top
oskarmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oskarmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2015 kl. 07:18
Oprindeligt skrevet af Steffen32 Steffen32 skrev:

Kunne du være interesseret i en Samsung Note 3 - jeg har nemlig fået en Note 4 og den gamle ligger bare og kigger.

Steffen

Skriv lige lidt om alder, stand og pris.
Tak 

Til top
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: dk
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2015 kl. 08:31
Jeg har en Huawei Honor liggende.

Den er i pæn stand, har altid haft cover og skærmfilm monteret.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2015 kl. 08:31
Hej.

Den er købt i El-giganten. Det er den sorte model. 

Jeg tror den er ca. 2 år gammel. Jeg købte den nye Note 4, da den udkom i efteråret og Note 3 har ikke været brugt siden. Jeg har dog motioneret batteriet og tændt den engang i mellem. Jeg har ikke konstateret noget fald i batteristand, siden køb. Tværtimod holder den strøm længere efter diverse opdateringer end da jeg købte den.

Standen er vel 90 %. Der er lidt skrammer på plastrammen. ikke noget voldsomt.

Jeg regner med at skal have 1000,00 kr. p.p. for den. Derfor reagerede jeg på annoncen - da den lige faldt ind under dit budget :-)

Det der er ret vildt er, at den faktisk føles tynder og lettere end Note 4 - og læderlook bagsiden er rare at holde om. Note 4 er ikke merprisen værd, er min vurdering i bagklogskabens klare lys :-) 

Hilsen Steffen
Til top
oskarmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oskarmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2015 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af mlm mlm skrev:

Jeg har en Huawei Honor liggende.

Den er i pæn stand, har altid haft cover og skærmfilm monteret.

Tja. Det kan godt være at jeg kan bruge to mobiler.  Hvor befinder den sig og hvad koster den og alder ?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2015 kl. 11:30
Jeg prøver lige at få nogle billeder op

Redigeret af Steffen32 - 02-Maj-2015 kl. 11:41
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2015 kl. 12:52
Sony Xperia V, 4G LTE. Rigtig god stand - HBO 400,-
Samsung SG3 (4G, LTE), m. Flip cover. Pæn stand, med et enkelt lille hak i rammen nederst i højre hjørne. - HBO 700,-

Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2015 kl. 07:17
steffen hvis oskar ikke vil have din note 3, er jeg int. hvis det er.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu