recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mobil over bilradio - ekko
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mobil over bilradio - ekko

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: mobil over bilradio - ekko
    Sendt: 18-Maj-2015 kl. 06:57
Jeg har installeret en bilradio der automatisk kobler mobilen ind via bluetooth, den er monteret efter forskriften, så mikrofonen sidder oppe ved bakspejlet. det virker fint i min ende men dem jeg snakker med klager over at der er helt vild meget ekko på det de siger, jeg har en ide om at det er mikrofonens placering, men hvad kan jeg gøre ved det ?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2015 kl. 18:22

Ændrer det på ekko hvis der skrues ned for Radioen.?
Så kunne det skyldes at mikrofonen kan høre det er kommer fra højttalerne og sender det tilbage, prøv med anden placering af mikrofon, eller lavere volumen på Radioen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
subp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér subp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2015 kl. 06:17
Hvad udstyr taler vi om. Jeg har haft problemet af flere omgange, med forskelligt udstyr i forskellige biler.
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2015 kl. 10:10
En JVC radio hvor det er indbygget
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu