recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mobil tlf signal går i sub.?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mobil tlf signal går i sub.?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Danni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2009
Sted: Odense , Fyn
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mobil tlf signal går i sub.?
    Sendt: 20-Juni-2013 kl. 23:48
Som overstående, er der nogle af jeg gutter der har en idé til hvordan man lige for det til og holde op ? :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 00:03
Ja

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7255
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 07:56
1. Sluk mobil.
2. Dårlige kabler til sub.
3. Dårlig sub/ ringe udført

Til top
MATRIX Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-November-2008
Point: 265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MATRIX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 08:57
Eller dårlige stik.

Hvis du selv laver kablet så sikre dig at alt er godt skærmet. Typisk er der ved billige stik ikke total skærm omkring samlingen mellem kabel og stik.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 16:27
Hvad er det for en sub du har?

Det er helt sikkert afskærmning der problemet.

Jeg har med held brugt sølvpapir til ekstra afskærmning.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Kender det godt men man bliver ret træt af at have hatten på hvergang subben er tændt.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 19:26
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Kender det godt men man bliver ret træt af at have hatten på hvergang subben er tændt.

LOOOOL

M.v.h.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 21:25
Det er sgu da mobilen der skal pakkes ind.
Til top
Danni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2009
Sted: Odense , Fyn
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 21:28
Tak for alle svarene :)

Der er nok tale om et dårligt skærmet kabel så, Det var et jeg fik med til mit SA system.

Det er en SA SE175 der er koblet til min Onkyo 809, Kablet er nok noget noname måske. der står ikke andet end HQ på det. og det er helt sort med gule ringe på selve stikket :)

Må prøve og finde et bedre kable ? Nogle forslag til et fornuftigt kabel ? og vis det ikke funker må jeg jo folde en sølvpapirshat både til mig og kablet :P
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 21:49
Hej Danni

Kan ikke huske om du fik stikket med oppe fra mig af? Mener jeg ikke du gjorde? I så fald har jeg aldrig selv oplevet det du beskriver, men vil også råde dig til at prøve et bedre afskærmet kabel... Står der andet elektronik på/ved subben?

Mvh

Rasmus
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 05:42
Bruger du et splitter kabel?

Går mobilen også i uden kabel?

Du kan også prøver at tage kablet fra på forstærker og lade det sidde på subben?

Det kunne jo også være forstærkeren der larmer.

Redigeret af Mufti - 22-Juni-2013 kl. 06:40
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 10:24
Bruger et IXOS subkabel på 3m. Ligger midt imellem router og trådløse enheder, og har ingen indstråling eller støj. Heller ikke ved 3G
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu