|
Mobil tlf signal går i sub.? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juni-2013 kl. 23:48 |
|
Som overstående, er der nogle af jeg gutter der har en idé til hvordan man lige for det til og holde op ? :)
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja
Klaus |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7255 |
|
1. Sluk mobil.
2. Dårlige kabler til sub. 3. Dårlig sub/ ringe udført |
||
![]() |
||
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
|
Eller dårlige stik.
Hvis du selv laver kablet så sikre dig at alt er godt skærmet. Typisk er der ved billige stik ikke total skærm omkring samlingen mellem kabel og stik. |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Hvad er det for en sub du har?
Det er helt sikkert afskærmning der problemet.
Jeg har med held brugt sølvpapir til ekstra afskærmning.
|
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
Kender det godt men man bliver ret træt af at have hatten på hvergang subben er tændt.
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
LOOOOL M.v.h.
|
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Det er sgu da mobilen der skal pakkes ind.
![]() |
||
![]() |
||
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
|
Tak for alle svarene :)
Der er nok tale om et dårligt skærmet kabel så, Det var et jeg fik med til mit SA system. Det er en SA SE175 der er koblet til min Onkyo 809, Kablet er nok noget noname måske. der står ikke andet end HQ på det. og det er helt sort med gule ringe på selve stikket :) Må prøve og finde et bedre kable ? Nogle forslag til et fornuftigt kabel ? og vis det ikke funker må jeg jo folde en sølvpapirshat både til mig og kablet :P
|
||
![]() |
||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|
Hej Danni
Kan ikke huske om du fik stikket med oppe fra mig af? Mener jeg ikke du gjorde? I så fald har jeg aldrig selv oplevet det du beskriver, men vil også råde dig til at prøve et bedre afskærmet kabel... Står der andet elektronik på/ved subben? Mvh Rasmus
|
||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||
![]() |
||
|
Bruger du et splitter kabel?
Går mobilen også i uden kabel?
Du kan også prøver at tage kablet fra på forstærker og lade det sidde på subben?
Det kunne jo også være forstærkeren der larmer. Redigeret af Mufti - 22-Juni-2013 kl. 06:40 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Bruger et IXOS subkabel på 3m. Ligger midt imellem router og trådløse enheder, og har ingen indstråling eller støj. Heller ikke ved 3G
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |