|
Mobildata i udlandet (trådløs router?) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
skatmand ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Februar-2015 kl. 11:42 |
Hej med jer
Jeg står og skal en tur til USA og i den forbindelse har jeg tænkt mig at købe et simkort med data i USA, så jeg kan komme på nettet. Jeg mener at have set, en trådløs "dims/router" hvor i man kan indsætte det simkort jeg anskaffer, og så kan denne "dims" agere router for mig, så jeg stadig har mit eget simkort i min nuværende iphone. Er der nogen af jer kloge hoveder, der kan fortælle mig, hvad jeg skal lede efter, hvis jeg ønsker at bruge denne model, eller er der noget der er meget smartere? Jeg håber at i forstår mit lidt rodede indlæg ![]() |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger selv en Huawei E5776, ellers er der E589 - begge modeller understøter 4G og kører på batteri (op til 10 timer, og mulighed for op til 10 klienter samtidig). Kik på dba, der plejer at være en del til salg.
Fra ny koster de 1.200-1.500,-, men man kan få dem billigt hvis man køber et abb. PS søg efter 4G router - eller 3G router
Redigeret af kim.t - 13-Februar-2015 kl. 12:06 |
|
![]() |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
Jeg overvejer at købe denne her, til samme opgave: http://www.edbpriser.dk/modem/tp-link-m7350-id-9063283.aspx
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10608 |
Jeg har denne router og kan varmt anbefale den. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4871 |
Hej.
Når jeg læser om trådløs intenet i USA læser jeg at der findes to forskellige typer netværk. Samtidig læser jeg at roaming ikke er så udbredet i USA som i Europa. Så mit forslag må være at købe dimsen i USA og få en der passer til det netværk der findes i det område du skal besøge. Ellers kalder jeg dimsen for en MiFi. Min egen Huawei E5776 købte jeg hos Callme sammen med EN måneds abbonement til 648 kr + 59 kr. https://www.callme.dk/mobilt-bredbaand-mobilt-wifi/subscription Hilsen Carsten. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |