|
Mobilholder til bilen |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Og koster dobbelt så meget som den jeg viser :) Jeg ser ingen ide i at den er “trådløs”. Det er faktisk latterligt :) Den som Klaus viser, det er også den jeg ville vælge, hvis det skal være enkelt og “stilrent” og hvis man har lyst til at smide en pæn sjat penge efter det.
Redigeret af janLp - 17-Juli-2019 kl. 21:14 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
|
Jeg kan godt se ideen med trådløs opladning. Så behøves man ikke at jokke et kabel i telefonen for at lade den op.
Det skal siges at mine Brodit holdere er aktive, altså med et stik der passer i telefonen. Men skifter man telefon tit, passer stikket sjældent på den næste telefon, så jer kan jeg godt se fordelen ved trådløs opladning. Klaus
|
||
![]() |
||
Alinity ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2016 Status: Offline Point: 279 |
|
@janLp: Nu var det så ikke dig jeg skrev til, da jeg linkede til den fra T-hansen, så det var ikke en sammenligning til dig. Men jeg beklager, at du blev tøsefornærmet over, at jeg ikke valgte dit forslag
![]() Derudover, så er der vel ikke noget der er trådløst, for hvor skal den trådløse lader få strøm fra? Så sådan kan du vel ikke se på det? Og at du mener, at trådløs opladning er latterligt, well, det er jo bare dig, og så lader vi dig være gammeldags, og griner lidt af det. Men nu er jeg nysgerrig, så nævn lige - bare ét eksempel på - hvorfor trådløs opladning er latterligt? "Hey nu sætter jeg lige min telefon i min bilholder, og hovsa den oplader også samtidig, uden at jeg skal have et kabel i telefonen". Ja det er da virkelig latterligt!
![]() Redigeret af Alinity - 18-Juli-2019 kl. 00:46 |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
|
Jeg har aldrig haft et stik i min iPhone XR
Hverken hjemme eller i bil
Så trådløst er bare super |
||
![]() |
||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
|
Jeg bruger en alla denne:
Sættes i luftkanel, tjek på billederne om de evt passer i din. Med IQ hurtig opladning som den XR understøtter. Så tilpasser den selv størrelsen når du sætter telefonen i, skide smart ligesom trådløs opladning, så du ikke skal bøvle med kabel.
|
||
![]() |
||
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
|
Jeg tror de er meget ens, jeg kiggede på dem begge, men endte med at tage den billigste ![]() Jeg har et kabel siddende der er mini usb, og der skal et micro usb i laderen, så der skal jeg lige have en adapter til...
|
||
![]() |
||
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
|
Det giver da god mening at den er trådløs. Så skal man ikke sætte kabel i hver gang. At du synes det er latterligt, det synes jeg bare er latterligt
![]() |
||
![]() |
||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
|
![]() Den koster kun 170 kr. Og har trådløs opladning. Og bedst af alt så låser den selv om telefonen når telefonen bliver sat ned i den. Uden tvivl den bedste holder jeg har haft. |
||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
||
![]() |
||
Alinity ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2016 Status: Offline Point: 279 |
|
Tak for alle de nye forslag. Men pas nu på med at foreslå trådløs opladning. Det er jo latterligt
![]() |
||
![]() |
||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
|
blot til info så foreslog jeg ikke den jeg bruger på grund af den trådløse oplader funktion.
Faktisk så bruger jeg den ikke engang. Jeg foreslår den fordi den modsat rigtig mange andre ikke skal låses om telefonen og man skal ikke trykke på en knap for at slippe den fri. Du sætter bare mobilen ned i holderen og på grund af vægten så trækker siderne sig sammen og holder om telefonen. Når du skal have den op så lyfter du bare mobilen og holderen slipper den. Der er også plads i bunden af holderen til et ladekabel på mobilen. Denne bruger jeg da jeg bruger apple carplay. Og endeligt så er det ligegyldigt om du har cover eller ej på. Det spiller ingen rolle. Alt i alt en rigtig fin holder til en god pris. Redigeret af kenneth85 - 18-Juli-2019 kl. 16:24 |
||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
||
![]() |
||
Gromit ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
|
Klodsede klumpe dumpe mobil holdere er latterlige og tude grimme...
Brug dog en lille simpel magnet holder.
![]() |
||
SONY AF8 65", SONY STR-DN1080, Panasonic DP-UB820, Monitor Audio Bronze 6 Theater Package
|
||
![]() |
||
papman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
|
Jeg bruger selv den her: http://www.thansen.dk/elektronik-mobil/mobiltilbehor/udstyr-til-bilen/mobilholder-til-instrumentbord-rude/n-238643216/pn-238643213
Den er rimelig pænt og lille - og desuden kan telefonen sættes i med en hånd. For så er den ovenikøbet sat voldsomt ned lige nu.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |