recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mobilholder til bilen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mobilholder til bilen

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2019 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af Alinity Alinity skrev:

Undskyld... men den jeg linker til er da fuldstændig samme princip som den du linker til?

Og nej det skal ikke være stationært men skal kunne flyttes ved evt. bilskifte.

Og koster dobbelt så meget som den jeg viser :) Jeg ser ingen ide i at den er “trådløs”. Det er faktisk latterligt :)

Den som Klaus viser, det er også den jeg ville vælge, hvis det skal være enkelt og “stilrent” og hvis man har lyst til at smide en pæn sjat penge efter det.


Redigeret af janLp - 17-Juli-2019 kl. 21:14
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2019 kl. 21:34
Jeg kan godt se ideen med trådløs opladning. Så behøves man ikke at jokke et kabel i telefonen for at lade den op.
Det skal siges at mine Brodit holdere er aktive, altså med et stik der passer i telefonen. Men skifter man telefon tit, passer stikket sjældent på den næste telefon, så jer kan jeg godt se fordelen ved trådløs opladning.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2019 kl. 00:06
@janLp: Nu var det så ikke dig jeg skrev til, da jeg linkede til den fra T-hansen, så det var ikke en sammenligning til dig. Men jeg beklager, at du blev tøsefornærmet over, at jeg ikke valgte dit forslag Embarrassed

Derudover, så er der vel ikke noget der er trådløst, for hvor skal den trådløse lader få strøm fra? Så sådan kan du vel ikke se på det?

Og at du mener, at trådløs opladning er latterligt, well, det er jo bare dig, og så lader vi dig være gammeldags, og griner lidt af det. Men nu er jeg nysgerrig, så nævn lige - bare ét eksempel på - hvorfor trådløs opladning er latterligt?

"Hey nu sætter jeg lige min telefon i min bilholder, og hovsa den oplader også samtidig, uden at jeg skal have et kabel i telefonen". Ja det er da virkelig latterligt! LOL


Redigeret af Alinity - 18-Juli-2019 kl. 00:46
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2019 kl. 07:20
Jeg har aldrig haft et stik i min iPhone XR

Hverken hjemme eller i bil

Så trådløst er bare super
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2019 kl. 08:34
Jeg bruger en alla denne:


Sættes i luftkanel, tjek på billederne om de evt passer i din. Med IQ hurtig opladning som den XR understøtter. Så tilpasser den selv størrelsen når du sætter telefonen i, skide smart ligesom trådløs opladning, så du ikke skal bøvle med kabel.
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2019 kl. 08:40
Oprindeligt skrevet af Alinity Alinity skrev:

Tak for svar til alle. Jeg har kigget på Brodit og ingen tvivl om det er kvalitet. Dog også lidt dyrt. Men kvalitet koster jo.

Oprindeligt skrevet af Gump Gump skrev:

Jeg har lige købt denne hos THansen:

Den kan indstilles i bredden, så den passer til flere telefoner. Den har også trådløs opladning.

Har endnu ikke fået den sat i bilen, jeg mangler lige en usb adapter først, da jeg har et gammelt mini-usb kabel siddende. Men den virker nu meget fornuftig til pengene.

Hvad mangler du en USB adapter til?


Er de ikke ret ens?

Jeg tror de er meget ens, jeg kiggede på dem begge, men endte med at tage den billigste Tongue

Jeg har et kabel siddende der er mini usb, og der skal et micro usb i laderen, så der skal jeg lige have en adapter til...
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2019 kl. 08:44
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Jeg ser ingen ide i at den er “trådløs”. Det er faktisk latterligt :)

Det giver da god mening at den er trådløs. Så skal man ikke sætte kabel i hver gang.

At du synes det er latterligt, det synes jeg bare er latterligt LOL
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2019 kl. 11:12


Jeg bruger denne her:

Den koster kun 170 kr. Og har trådløs opladning. Og bedst af alt så låser den selv om telefonen når telefonen bliver sat ned i den.

Uden tvivl den bedste holder jeg har haft. 


Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2019 kl. 11:58
Tak for alle de nye forslag. Men pas nu på med at foreslå trådløs opladning. Det er jo latterligt
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2019 kl. 16:20
blot til info så foreslog jeg ikke den jeg bruger på grund af den trådløse oplader funktion. 
Faktisk så bruger jeg den ikke engang. 

Jeg foreslår den fordi den modsat rigtig mange andre ikke skal låses om telefonen og man skal ikke trykke på en knap for at slippe den fri. 

Du sætter bare mobilen ned i holderen og på grund af vægten så trækker siderne sig sammen og holder om telefonen. 
Når du skal have den op så lyfter du bare mobilen og holderen slipper den. 
Der er også plads i bunden af holderen til et ladekabel på mobilen. Denne bruger jeg da jeg bruger apple carplay. 
Og endeligt så er det ligegyldigt om du har cover eller ej på. Det spiller ingen rolle. 

Alt i alt en rigtig fin holder til en god pris. 



Redigeret af kenneth85 - 18-Juli-2019 kl. 16:24
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Gromit Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gromit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2019 kl. 18:28
Klodsede klumpe dumpe mobil holdere er latterlige og tude grimme...

Brug dog en lille simpel  magnet holder. Wink


SONY AF8 65", SONY STR-DN1080, Panasonic DP-UB820, Monitor Audio Bronze 6 Theater Package
Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2019 kl. 20:40
Jeg bruger selv den her: http://www.thansen.dk/elektronik-mobil/mobiltilbehor/udstyr-til-bilen/mobilholder-til-instrumentbord-rude/n-238643216/pn-238643213

Den er rimelig pænt og lille - og desuden kan telefonen sættes i med en hånd. For så er den ovenikøbet sat voldsomt ned lige nu.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu