|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() Sendt: 05-Januar-2008 kl. 14:24 |
Ohøj
Erfaringer med 3 mobilt bredbånd? Stemmer hastighed overens med det I har købt? Hvor stabilt er produktet? Er opsætning og brugen af produktet nemt? Er support fra 3 ok? Typisk adgangspunkter vil være Vejle og Gadbjerg i Jylland. Redigeret af Baune - 05-Januar-2008 kl. 14:39 |
|
![]() |
|
cloudy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
![]() |
Det føles klart langsommere end en tilsvarende ADSL forbindelse (længere pingtider - det tager lidt tid inden browseren 'reagerer' og returnerer en eller anden side). Men mobiliteten er jo formålet.
Opsætning er relativt nemt, selvom tekninske informationer (dns, pop3, etc.) var lidt svære at finde på 3's hjemmeside. Jeg fandt aldrig hvordan man skal åbne for indad gående porte, da jeg ville bruge bittorrent. Hvis man er i et belastet område (mange som bruger det samtidigt) kan man ikke få den annoncerede hastighed. Også hvis der er tunge cementvægge, eller andre forhold som nedsætter signalet, sættes hastigheden ned (så det føles som et gammeldages modem med langsommere pingtider!). |
|
![]() |
|
ostenfeldt ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Har haft 3 mobilbredbånd i 3 år nu..... og har for 6 mdr. opdateret til 3.0 Mbit/s Turbo 3G, og det køre bare kanon godt! Alt nødvendig software ligge på PC kortet eller USB modemet, og installere sig selv.... Jeg syntes faktisk også dækningen er ret god, det er klart at der findes områder uden dækning, men det bliver færre og færre områder.... Har kun haft brug for support en gang.... og den var helt okay! Skal kan klart anbefale 3's 3G Redigeret af ostenfeldt - 20-Januar-2008 kl. 15:54 |
|
Jan Rasmussen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |