|
Mobilt netværk til campingsvognen. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
valle1299 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Maj-2012 kl. 21:33 |
Hejsa.
Jeg søger noget mobilt netværk til campingsvognen, nogen der har en ide til hvad der er billigst? Har en router til simkort, så skal bare have fundet noget hvor jeg bare kan få et simkort. Kim |
|
![]() |
|
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
https://www.telmore.dk/mobilt-bredbaand
|
|
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Oister er også blandt de billige, men kommer jo også an på hvor meget data du skal bruge. Er det en fast campingplads du bruger eller er det flere forskellige? For du kan sagtens risikere at stå på en campingplads hvor den ene udbyder har god dækning og den anden næsten ingen dækning har.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Jeg bruger Oister tank selv til midlertidigt 3G net via min netbook. De bruger 3's net der har den bedste dækning. Har også testet med TDC (Telmore).
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
.
Redigeret af Non-Desperado - 10-Maj-2012 kl. 12:21 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |