|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
parasound ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 432 |
![]() Sendt: 06-Juni-2010 kl. 16:42 |
Hej igen
Ved ikke hvor jeg skulle lægge dette indlæg men håber at det er her
Jeg har købt mig en mobiltelefon som er en dapeng t-2000 og det er en fed mobil med bluetooch men er der ikke nogen steder hvor man kan købe en slags pen så jeg ikke skal trykke med mine fingere men bare med en slags pen så man bare skal trykke med denne pen så et link til sådanne en pen så vil jeg være glad
og hvad med en slags hukommelsekort til sådanne en mobiltelefon skal man ikke havde sådanne et og igen hvad er det for et hukommelsekort og et link til sådanne et
har da også skrevet til euromix.dk hvor jeg har købt den menda det jo er søndag svare de jo ikke og deres priser er vel ohså lidt dyrer end dem på nettet vil jeg tro
så nogen link til en pen til en tooch skærm ti len mobil og et hukommelsekort til wn dapeng t2000
jeg takker mange gange
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
parasound ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 432 |
![]() |
hvordan skal den forståes Radiomanden
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
At det er et Micro SD der ser ud til at skulle bruges til den.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja det har jeg undersøgt på nettet men kan man da bruge alle slags micro sd kort til alle mobil telefoner og i alle størrelse altså op til f,eks 64gb
har set på nettet at man kan få et micro sd kort på 16gb til ca 299 kr.- men det er et nokia kort eller er det sådanne at nogen microsd kort kun passer til nogen modeller f.eks sandisk sd kort til lg og nokia mobiltelefoner
syntes at 300kr,- for et 16gb micro sd kort er billigt men er bange for at det ikke skulle passe til denne mobil dapeng t2000
|
|
![]() |
|
![]() |
Her er det link til det kort jeg skriver om Radiomanden http://www.kreativshop.dk/shop/micro-sd-kort-16gb-micro-sd-kort-c-259_534.html
|
|
![]() |
|
![]() |
Alle er jo ens udover navnet, det er jo et standard format. Jeg bruger f.eks ikke et Nikon kort i mit kamera, der bruger jeg Sandisk, ligeledes i Sanyo Camcorderen. Det kunne lige så godt være Kingston eller Agfa, Panasonic..........
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
men kan se f.eks i den blå avis at nogen skriver at de sælger deres micro sd kort fordi det ikke passer til deres mobiltlf her er et link f.ekshttp://www.dba.dk/hukommelseskort-t-alle/id-66659037/ hvordanskal den forståes eller er det bare lyv ??????
|
|
![]() |
|
![]() |
men jeg håber at du forstår mig selvfølgeligt kan jeg da købe dette micro sd kort til 300kr.- med 16gb og hvis det da ikke virker til min mobil kan jeg da sende det retur inden for de 14 dage man jo har og få penge tilbage men vil bare være lidt sikker på om det passer og som du skriver er det bare et format (micro-sd) med mange navne på og det har du jo ret i Radiomand
|
|
![]() |
|
![]() |
Medmindre at man ligefrem advarer mod brug af bestemte kort kan jeg ikke se der skulle være et problem. Det er også et Sandisk der er i min Nokia telefon. Det Nokia kort den kom med var for lille.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |