|
Mobiludgave af recordere |
Besvar |
Forfatter | |
lpehrsson
Junior bruger Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-August-2012 kl. 17:21 |
Recordere bryster sig af at være en af landets største sites for forbrugerelektronik, men samtidig er det et af de få sites om IKKE har en mobiludgave. Hvornår kan man forvente at se en m.recordere.dk? www.recordere.dk er ikke nem at læse på mindre mobiler.
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har de ikke en mobilversion? Når jeg surfer på mobiltelefonen står der "skift til mobil version" i bunden af forum. Jeg bruger dog standard udgaven da jeg finder den langt bedre og har ingen problemer med at læse (og skrive indlæg) på min 2,4" skærm. Kan din browser ikke zoome?
Redigeret af kaizer - 01-August-2012 kl. 20:10 |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man skal lige huske at stille sig i oversigten over forums før man kigger efter mobilversionlinket i bunden :)
|
|
Mvh
René |
|
lpehrsson
Junior bruger Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo forum.recordere.dk har en mobilversion, men dette forslag gik ikke på forummet men på www.recordere.dk som ikke er let tilgængelig på mobiltelefoner.
|
|
kris
Guld medlem Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1044 |
Funktioner
Tak(0)
|
Enig i efterlysningen. Og hvor bliver app'en af? Eller har jeg overset den?
/kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
|
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
Apps til hjemmesider "is so last year" - næh html5 lavet til en touch skærm, så er den hjemme.
Heller surfe i en browser en at bruge en app. |
|
.....
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle
Det er ikke fordi vi bevist ignorerer en bedre mobil understøttelse. Men det nuværende system som recordere.dk bygger på er fra før verden gik på smartphones, og ikke egnet til en mobil-version. Men vi arbejder fortsat i kulissen, på at skifte til et nyt system som understøtter mobile enheder bedre end i dag. Det bliver ikke apps, det er som en nævner er gårsdagens løsning, men derimod en hjemmeside der automatisk skalerer til den enhed som den vises på. Men ingen dato endnu. Da det er arbejde i fritiden, ved siden af alt det øvrige, så går det ikke hurtigt. Men vi håber /Lars Redigeret af Lars - 16-August-2012 kl. 21:33 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |