|
MOBO Brændt af ... nyt?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2012 kl. 11:36 |
hej Recordere
FANTASTISK Mandag morgen ... tænder for ens HTPC og PUFF! Defekt Kabinetblæser kortslutter og brænder Motherboardet af ... under diagnosticering kan jeg se, at det er CPU-Blæser tilslutningen der ikke kører. Der er sikkert også følgeskader så der skal nyt hardware i mit Mediecenter. Mit Setup VAR; ASUS M4785G-HTPC Micro-ATX Motherboard 8GB DDR2 RAM Blueray Burner 2TB harddisk Jeg havde en Zahlanmann Blæser siddende på og 3 kabinetblæsere og et meget stille kabinet MEN en del varmeudvikling. Der var tilsluttet 2 Terratec H7 Tunere, 1 USB connector (Logitech Mini Dinovo Keyboard). Tilsluttet min Dennon HDMI forstærker (lyd og billede) Mit behov på boksen er: DVBViewer (yousee), optagning af Film, Cyberlink Afspilning af Blueray film (EJ 3D ihvertfald ikke endnu), XBMC Mediecenter til mine rippede DVD'ere, musik og billeder. SÅ hvad pokker skal jeg købe nu? jeg vil gerne holde fast i mit Kabinet & den PSU der sidder i. der SKAL være HDMI ud .. ellers skal den kunne håndtere Blueray afspilning og almen windows brug.. hvis det er smart kan der istedet for onboard HDMI godt sættes et GFX i ... |
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Intel Core i3 2100 Sandy Bridge Smidt i mit Silverstone GD05 Kabinet, Tilslutter mit Blueray Drev og mine 2 TV-Tunere, reinstallerer Win7, DVBViewer, Cyberlink, XBMC .... mon så ikke jeg er godt kørende igen?? hvor meget larmer en i3 ift. en f.eks AMD Phenom II X2 3GHz i øvrigt? bør jeg købe en anden køler til den i3 eller er den medfølgende egentlig god nok? Redigeret af Juleulven - 09-April-2012 kl. 12:14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |