|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Det er den gamle version jeg har, der er kun ca 8-10 huller i den mounting bracket - så desværre :) |
|
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
Er det den her http://www.hfx.dk/pdf/Manuals/borg_hpc.pdf du har? For det er nemlig også sådan én jeg har. Jeg går nemlig også og overvejer at købe et AMD sæt, hvis det er godt til Media Centre... Redigeret af Mlarsen - 02-April-2009 kl. 07:58 |
|
![]() |
|
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Ja og nej.
Ja det er i teorien samme køler, men nej fordi det er en gammel rev så mounting bracket understøtter ikke AM2 ("F-hullerne" jft. pdf filen findes ikke på min gl. bracket). Købte en bracket pr. telefon hos MM-vision til 69kr inkl. fragt. |
|
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
OK, skal lige have fundet ud af om jeg har den gamle eller nye bracket. Har du fået sat bundkortet og processoren i kabinettet? Jeg overvejer seriøst at købe et sæt, da jeg kraftigt savner et stabilt system der kan klare S3 standby i både tænd og sluk hver gang og opløsninger der ikke ændrer sig i Windows når man tænder og slukker tv osv. Efter lang tids arbejde med et media centre er ens største ønske egentligt bare stabilitet og det håber jeg lidt at det AMD/Gigabyte sæt vil kunne give mig... |
|
![]() |
|
![]() |
Skal lige høre, om der er en grund til at du har valgt 4850e og ikke 5050e, da der kun er ca. 25 kr. i forskel (men også kun 0,1 GHz)
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja det er monteret og det kører rigtig godt.
Eneste "problem" er at guiden er knap så smooth ved HD kanaler i baggrunden, men det er til at leve med - jeg tror det ligger i ATI's Win7 GFX drivere lige skal være modne. Jeg valgte 4850e da den var på lager der hvor jeg købte mit HW. :) Såfremt de også havde 5050e havde jeg taget den. |
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
ingen problemer med playready kommer frem hele tiden når man ser tv?? |
|
![]() |
|
![]() |
Nej, jeg oplevede det kun 1 gang - og det var ved en kanal der hed noget med "DR xxx" - Ved ikke lige hvad det er for en kanal, DR1+DR2 har jeg - DR Update måske? Jeg valgte ikke at trykke update, da jeg kunne læse flere havde problemer med dette.
Kører du på en helt frisk Win 7 Build 7068 installation? Redigeret af Langmack - 03-April-2009 kl. 11:37 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |