recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Modern Family, Disney +
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Modern Family, Disney +

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Status: Offline
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Modern Family, Disney +
    Sendt: 18-September-2022 kl. 07:43
Sjov historie, i hvert fald i mine uvidende øjne. 
I går har jeg besøg af min datter, hun spørger hvad jeg vil se, jeg svarer Modern Family, tænder Netflix der ikke længere har denne serie, googler og finder frem til den er hos Disney+ nu. Søger modern, den kommer ikke frem, min datter siger, nogen gange skal man søge hele navnet hos Disney+, Dette afprøves og vupti ikke en skidConfused Så slår hun den op på sin IPhone, hun skriver Mod, og vupti kommer den frem. Vi streamer den herefter fra hendes I-Phoenix til mit Apple tv. Clown 

Er der nogen af Recorders kvikke medlemmer der har den fornødende indsigt, der har et bud på hvorfor / hvordan dette skyldes og om der er en måde jeg kan se et nyt afsnit i aften uden brug af min datters IPhone Clap


Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2022 kl. 19:13
Hvis jeg søger på mod i Disney appen på Apple tv, så kommer den fint frem. Så det lyder underligt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Status: Offline
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2022 kl. 01:37
Tak for svar, jeg vil prøve at geninstallere app. Og se om det hjælper
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2022 kl. 11:02
Jeg kiggede lige igen, og skal faktisk kun skrive m, og så er den der som nummer et. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Status: Offline
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2022 kl. 21:57
det vidste sig at min VPN var aktiv og havde sat Disney+ på US, da jeg slog den fra kom den frem… Godt jeg kan trække senior kortet 🤪
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2022 kl. 22:26
Åh hvor jeg kender det. Jeg laver selv en del fejl 40. Men godt at du fandt ud af det. 
Respekt for at du bruger VPN i din alder.👍🏻
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu