recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MODERN WARFARE 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMODERN WARFARE 2

Besvar Besvar Side  <1 34567 62>
Forfatter
Besked
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 21:34
Jeg må nu også sige at mangel på dedikerede servere er et KÆMPE problem.

Denne type online hvor man ikke vælger den server man vil logge på er SKOD.

Det var typisk sådan man havde nogle favorit servere og man så småt kom til at "kende" de andre derinde - det gør man jo så absolut ikke her.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 21:56
Oprindeligt skrevet af Pade2204 Pade2204 skrev:

Det var typisk sådan man havde nogle favorit servere og man så småt kom til at "kende" de andre derinde - det gør man jo så absolut ikke her.
Jeg ser det ikke som et kæmpe problem, men som en ulempe...

Det ville da helt klart være fedt med dedikerede servere som man kender det fra andre spil, især på pc'en - jeg kender også det at spille på den samme server ofte, så man kommer til at kende folk.

Det ødelægger dog ikke så meget at jeg ikke gider spille Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Desuden var der en, der har 465 kills i træk - det burde jo ikke kunne lade sig gøre! Ermm

Det lyder som om at det må være i et private game?

Eller så har han fået en satans masse nukes - jeg har endnu aldrig spillet mod en der har fået sådan en Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Desuden var der en, der har 465 kills i træk - det burde jo ikke kunne lade sig gøre! Ermm

Det lyder som om at det må være i et private game?

Eller så har han fået en satans masse nukes - jeg har endnu aldrig spillet mod en der har fået sådan en Smile

Det burde ikke stå der, hvis det var et privat spil?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 23:11
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af Pade2204 Pade2204 skrev:

Jeg ser det ikke som et kæmpe problem, men som en ulempe...

Det ville da helt klart være fedt med dedikerede servere som man kender det fra andre spil, især på pc'en - jeg kender også det at spille på den samme server ofte, så man kommer til at kende folk.

Det ødelægger dog ikke så meget at jeg ikke gider spille Smile

Ting som manglende dedikerede servere, en højere pris, samt andre småting og til sidst men ikke mindst dette:                                                                                                                                        "Call of Duty to get paid-for online services

Friday 13-Nov-2009 8:23 AM "You should expect us to launch additional online monetization models," says Activision

51 Comments// Activision says you should "expect" paid-for online models such as those in World of Warcraft to make the transition to other games, including Call of Duty.

Speaking during yesterday's BMO Capital Markets Conference (which sounds fun), Activision Blizzard CFO, Thomas Tippl said that while WoW's model is difficult to replicate, players should expect new monetization models for its other games soon.

"It's definitely an aspiration that we see potential in, particularly as we look at different business models to monetize the online gameplay," said Tippl. "There's good knowledge exchange happening between the Blizzard folks and our online guys."

"We have great experience also on Call of Duty with the success we had on Xbox Live and PlayStation Network. A lot of that knowledge is getting actually built into the Battle.Net platform and the design of that," he added.

"I think it's been mutually beneficial, and you should expect us to test and ultimately launch additional online monetization models of some of some of our biggest franchises like Call of Duty."

According to the Activision CFO, there is a demand from its core fanbase to pay for additional services.

"Our gamers are telling us there's lots of services and innovation they would like to see that they're not getting yet. From what we see so far, additional content, as well as all the services Blizzard is offering, is that there is demand from the core gamers to pay up for that," he said."

Ser jeg som et problem. Hvad bliver det næste activision prøver af? "unlock multiplayer = $10"? Også er der jo lige den korte singleplayerdel som skulle vare omkring 5 timer - det har jeg i hvert fald hørt. 
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 09:51

Jeg ser det slet ikke som et problem, at man ikke kan vaelge servere. Det er nok fordi jeg slet ikke gamer paa PC laengere. Hvis man spiller med nogle, man kan lide, kan man jo adde dem mhp. senere spil.

Host Migration har ogsaa fungeret helt fint hos mig i 99% af tilfaeldene. Godt tiltag.

Ang. PC saa har jeg hoert kritik paa MP delen. Man kan vist ikke gemme favoritservere bl.a. Skal tjekke det hos en kammerat senere paa ugen (og hoere paa han evige praediken om FPS skal spilles paa PC. Jeg ku fandeme godt taenke mig at vi ku spille mod hinanden PS3 mod PC, saa jeg ku vise ham!)
@Zulfo

Jeg har heller ikke vaeret i et spil med en nuke. Det er nok ogsaa de faerreste, der tager den med som killstreak, da chancen for at faa den trods alt er lille.

Dog bliv jeg i gaar ret irriteret paa en gunner i en heli fordi jeg blev ved med at spawne det samme sted 4-5 gange og han blev ved med at nakke mig i samme sekund. Ret frustrerende.

Hvis I mangler kills, saa er det IMO bedst at spille Demolition eller maaske Free for all. Hold jer til gengaeld vaek fra Headquarters og Domination. I de modes skal man ofre sig mere end i andre og er tit udstillet.

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 11:28

Jeg ser det slet ikke som et problem, at man ikke kan vaelge servere. Det er nok fordi jeg slet ikke gamer paa PC laengere. Hvis man spiller med nogle, man kan lide, kan man jo adde dem mhp. senere spil.

Host Migration har ogsaa fungeret helt fint hos mig i 99% af tilfaeldene. Godt tiltag.

Ang. PC saa har jeg hoert kritik paa MP delen. Man kan vist ikke gemme favoritservere bl.a. Skal tjekke det hos en kammerat senere paa ugen (og hoere paa han evige praediken om FPS skal spilles paa PC. Jeg ku fandeme godt taenke mig at vi ku spille mod hinanden PS3 mod PC, saa jeg ku vise ham!)
@Zulfo

Jeg har heller ikke vaeret i et spil med en nuke. Det er nok ogsaa de faerreste, der tager den med som killstreak, da chancen for at faa den trods alt er lille.

Dog bliv jeg i gaar ret irriteret paa en gunner i en heli fordi jeg blev ved med at spawne det samme sted 4-5 gange og han blev ved med at nakke mig i samme sekund. Ret frustrerende.

Hvis I mangler kills, saa er det IMO bedst at spille Demolition eller maaske Free for all. Hold jer til gengaeld vaek fra Headquarters og Domination. I de modes skal man ofre sig mere end i andre og er tit udstillet.

Det er vidst ligeså meget det at man kan have sin egen server (clan server f.eks.) og at man kan modde severen, eller hvad man nu kalder det. Desuden forstår jeg ikke hvorfor de skal "gimpe" PC versionen lige pludselig, men Activision er sådan set også ligeglade, da de alligevel skovler millioner og atter millioner ind. Det skulle ikke undre mig hvis vi om nogle år slet ikke kan finde CoD til PC.Ouch
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 12:56

Man kan trods alt lave sine egne kampe, med egne indstillinger. Det virker dog ikke som i KZ2 hvor man fint kan se alle oprettede kampe - de kunne de laere noget af. Ogsaa det med at man kan vaelge at spille mod folk paa ca. samme niveau eller folk, der har spillet i samme antal timer. Det kunne have vaeret rart i starten.

@Zulfo

Er du ikke snart klar til Spec-Ops? Paa Veteran?

BORING!
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 13:29

Man kan trods alt lave sine egne kampe, med egne indstillinger. Det virker dog ikke som i KZ2 hvor man fint kan se alle oprettede kampe - de kunne de laere noget af. Ogsaa det med at man kan vaelge at spille mod folk paa ca. samme niveau eller folk, der har spillet i samme antal timer. Det kunne have vaeret rart i starten.

@Zulfo

Er du rigtig rask?! Tongue

Mig på Veteran... jeg har kun fået 2 stjerner i Spec-Ops, jeg synes sgu ikke det er nemt Embarrassed
Lars B

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 13:57

@Zulfo

Jeg tror at problematikken er lidt større end som det. :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 15:52
Ja ja, Steffen, jeg proever bare at komme med raad. Jeg savner faktisk lidt KZ2 MP.

Zulfo, det var lidt for sjov. Har ikke proevet Veteran endnu faktisk. Gennemfoerte paa Regular og syntes det var rimelig svaert i starten. Har selv kun proevet en bane i Spec-Ops og fik vist 2 stjerner. Det virkede lidt tricky, men sikkert bedre med 2 spillere.

BORING!
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 19:48
Spec ops er helt klart genial. spiller det sammen med kæresten :D det hygger vi også meget med. og splitscreen er ikke slemt på 110" ;).  Men vi må arrangere lidt ffa samme under noget invite.
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top

Besvar Besvar Side  <1 34567 62>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu