recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Modern Warfare 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Modern Warfare 3

 Besvar Besvar Side  123 21>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Modern Warfare 3
    Sendt: 14-Maj-2011 kl. 22:13

http://www.psu.com/Call-of-Duty--Modern-Warfare-3-gets-four-teaser-videos--a011649-p0.php

Så er vi på den igen.

Hvordan fanden skal jeg vælge imellem min elskede COD-serie, som jeg har spillet siden 1'eren, og BF3 som ser tiltalende ud?

EDIT: Så har jeg prøvet BF3, og valget faldt på COD. Ny, sjov trailer:

http://www.ign.com/videos/2011/11/05/modern-warfare-3-live-action-vet-and-n00b-trailer?objectid=69475

Her er en masse MP gameplay med de forskellig game modes og maps. Det starter fra ca. 20 min (og fortsætter i 4 videoer):

http://www.ign.com/videos/2011/11/02/modern-warfare-3-exclusive-hd-ign-livestream-part-1

Det ser interessant ud med Kill Confirmed og Team Flag (eller hvad det nu hed). I det sidste, gælder det om at holde på flaget i længst tid imens for holdet double XP. 

Interessant er det også, at man som Support Class ikke taber sine Killstreaks når man dør - hvilket er super-godt i de game modes, der er mere taktiske og hvor man ikke kommer til at få de store Killstreaks, så er det en vigtig klasse, der man støtter holdet maksimalt.

Hvem skal spille det? Ud over Viking, han spiller jo ikke andet end COD :)




Redigeret af amorbavian - 06-November-2011 kl. 09:12

BORING!
Til top
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Status: Offline
Point: 1406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2011 kl. 22:20
jeg køber begge 2... har bestilt BF3

har os spillet COD siden 1'eren




Redigeret af 3000 - 14-Maj-2011 kl. 22:26
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2011 kl. 22:35

Det må vist være det samme for mig. Bliver efterhånden alligevel forholdsvis hurtigt træt af COD online, sidst jeg prestigede mere end en gang var MW2. Der er simpelthen alt for meget galt med deres online system.

De skulle lære noget af KZ3 hvor det er forholdsvis smertefrit...


BORING!
Til top
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Status: Offline
Point: 1406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2011 kl. 22:37
sådan har jeg det også med COD.... men skal ha dem Wink
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2011 kl. 22:46

Ja. Man bliver sgu også altid solgt på deres fremragende markedsføringskampagne. Embarrassed

Men med de penge, de tjener, burde deres servere være i orden. Og SP-delen lidt længere.


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2011 kl. 23:20
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Ja. Man bliver sgu også altid solgt på deres fremragende markedsføringskampagne. Embarrassed

Men med de penge, de tjener, burde deres servere være i orden. Og SP-delen lidt længere.



Hvordan var Blops' SP-del?
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 07:54

Den bedste i serien sammen med MW1. Dog selvfølgelig kort. Men historien var meget fedt skruet sammen og rimelig filmisk. 

Online var også det bedste sammen med MW1.

Det begynder bare at være svært at følge med de forskellige karakterer osv. Jeg skal læse op hver gang for at huske hvem er hvem, for de går jo igen i spillene...


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 22:18
Så tvivler jeg desværre på at MW3 har en længere kampagne Ouch men det kunne da ellers være fedt..
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér viking40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 11:44
ps Online id ufo-viking

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 12:58
Gameplay er måske så meget sagt..der var ikke mange sekunders gameplay. Men ja, en rigtig trailer og man kan ikke andet end at blive solgt!

BORING!
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér viking40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 14:19
JA jeg er også solgt Approve
 
Synes det lyder godt med at kunne få magasin-hjælp fra ens holdkammerater, jeg mangler tit
kugler og dør ofte når jeg skal samle nye våben op.
Mener det var i call of duty 3 hvor man også kunne få denne "kugle hjælp"
 
ps Online id ufo-viking

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 19:20
Er jeg den eneste der synes at den lydmæssigt minder om BF3 teaseren? (som så igen minder om TerminatorTongue)

Mmh men jeg undrer mig også lidt over hvor den destruction der er blevet lovet, er henne. Man skulle næsten formåde at det ville være noget Activision ønskede at markedsføre.

Derudover synes jeg egentlig at historien begynder at blive interessant. Jeg kunne da godt finde på at låne alle 3 på biblioteket, på et tidspunkt, for at se hvad der ske. Multiplayer overlader jeg til DICE.Big smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 21>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu