recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Modern Warfare 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Modern Warfare 3

 Besvar Besvar Side  <1 1718192021>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 23:54

  Rimelig god spilaften i dag. De første ca. 6 kampe var rigtig tætte og udfrodrende, dog formåede jeg at have en ca. +30 - 10 samt Dominator i dem alle. Samt 2 Pave Lows.

Derefter oplevede jeg en af de nederen ting, som en gang imellem præger dette spil. Midt i en kamp smuttede hele holdet, jeg var alene tilbage. Vi var naturligvis bagud, noget med 160-85, jeg loggede ikke af, og efter et lille minut kom folk en, der bare klikkede og vi spillede objectives med det samme og det fungerede lige præcis til en sejr på 200-199....sweeeeeet....

Dog blev min sidste kamp lige så, jeg endte alene, men det var underligt fordi vi fulgtes i point, så jeg ved ikke hvorfor folk smuttede, det var nok fordi de alle havde en negativ KDR. Der kom så et par nye stykker ind, men vi tabte desværre 197-200. Nederen at give et hold sejren på den måde. 

Til Black Ops må vi sgu melde os til et eller andet mere seriøst, så man ikke spiller med random idioter...jeg ved ikke, der var jo nogle turneringer tidligere ellers må vi finde et forum for seriøse spillere...

EDIT: Og mit beast mode fortsætter i dag...ærgerligt I ikke er på...det kører stadig helt sindssygt med 2-3 gange 9 killstreak pr. kamp. Men måske er det kun fordi I ikke er med, for så er jeg jo nød til at klare lortet alene og går derfor ekstra hårdt til den Big smile

Mit KDR er gået fra 1.343 til 1.356 - på blot tre aftener. Det lyder måske ikke af så meget, men så enkelt er det ikke.



Redigeret af amorbavian - 05-Maj-2012 kl. 20:01

BORING!
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias Bøgh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2012 kl. 12:35
En skam jeg ikke kan være der til at bakke dig op, når nu dine medspillere lader dig i stikkenLOL
Er dog i Nordjylland for tiden, og kommer nok ikke på før tirsdag aften. Men der er jeg så også med sikkerhed påTongue
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2012 kl. 20:52
Må også snart se at få gang i noget seriøst spil med jer, drenge..
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 09:49
Kan i ikke lige add'e mig, dem af jer der ikke er på min venneliste. Så hopper jeg lige med i nogle kampe i ugens løb. I spiller stadig MW3 og ikke BO, right?
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 09:50
Og mig....
User: saab9-5
 
M.v.h.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 12:02

http://www.youtube.com/watch?v=MYJa1CKy13w&feature=g-vrec

OnlyUseMeBlade med 17 - 0 i COD4

Det er sjovt kun at bruge kniven, har prøvet det et par gange, og har fået en 11 Killstreak. Dog ikke en hel kamp uden at dø!


BORING!
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér viking40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 15:37
Kun at bruge kniv bliver aldrig min favorit disciplin.
Men sjovt du lige viser clip fra cod4,for jeg har lige spillet det i denne weekend og det
var vildt fedt at spille på de gamle velkendte gode baner igen især crash,overgrown,ambush og pipeline
var jeg glad for at spille på igen....skulle lige have en pause fra mw3...
ps Online id ufo-viking

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 13:26

BORING!
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 20:42
Jeg har forsøgt at give spillet en chance til men ligegyldig hvilken gamemode jeg vælger havner jeg i et sniper-helvede Dead. Mindst 50% spiller med sniper. Det er bare ikke sjovt. Nu er jeg endnu mere overbevist om at næste omgang bliver uden mig. En cash-cow som MW skal malkes for alt hvad den har og det gør man ved at give flertallet hvad de vil have så næste omgang bliver 10 x værre hvad angår sniper-muligheder. 
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér viking40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 12:28
Er ikke helt enig med dig...men kan godt følge din frustration da det også irritere mig voldsomt med det sniper møg og quickdraw.
Demolition som er det gamemode jeg spiller mest vil jeg "skyde" på at der max. er 16,6% i gennemsnit der spiller som sniper(nogle baner er selvføgelig værre end andre),derud over så synes jeg man rimelig hurtig lære hvilke veje man skal løbe for at undgå og evt.fange de snipere.
 
Så op på hesten igenBeer
ps Online id ufo-viking

Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér viking40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 12:45
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABig smile
 
Så fik jeg min første M.O.A.B (Mother Of All Bombs) Nuke
 
43 kill 3 assists inden jeg døde...
 
Fik bla. 4 kill med en c4.
 
callsign:Kill 10 enemies with a single killstreak.
 
Ny kill streak rekord 31 (gamle 25)
 
Map Dome
 
Gamemode Infected
 
Våben FMG9
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABig smile
 
 
ps Online id ufo-viking

Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias Bøgh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 16:46
Oplever slet ikke det sniperhelvede der beskrives. Maks. 20-25 % spiller det hver gang, hvilket jeg finder meget rimeligt nu hvor man tænker på hvor at der er 6 våbenklasser, hvoraf ingen rigtig spiller med LMG og riot shield.
Der er jo ulemper ved enhver våbenklasse. Som sniper har man som regel 1 skud, og hvis man misser det er man så godt som død. I Black Ops var våbnet så langsomt at sigte med, at våbenet var nytteløst og ingen rigtig brugte det, hvilket jo heller ikke er fedt for dem som gerne vil snipe. Jeg synes MW3 er det bedst balancerede Call of Duty. Killstreaks er ikke et helvede heri som i forhenværende (pånær MW1), MOAB er langt sværere at få, ifht. nuken i MW2 (har oplevet MOAB ca. 5 gange).
Ethvert spil er svært at tilpasse så det tilfredsstiller alle, men mht. balance synes jeg dette rammer rigtigt godt. Synes at sniperne er et langt større problem i MW1 og 2.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1718192021>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu