recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Modern Warfare 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Modern Warfare 3

 Besvar Besvar Side  <1234 21>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 20:53
Viking, du må bare blive bedre til HEADSHOTS Wink

BORING!
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 21:50
Jeg brød mig ikke rigtigt om Black Ops' "contracts"-model. Det har nok til dels noget at gøre med mine skills, men jeg synes også nogle af dem var sindssyge svære at udføre under tidsnormeringen.

I sidste ende er Black Ops dog noget bedre balanceret i multiplayer og kan tilmed prale af en bedre singleplayer-del. De fleste MW2 bugs er også udryddet. Dog føler jeg stadig, at det hele bliver udviklet på rutinen. Ikke så meget nytænkning.

Forstår heller ikke, hvorfor vi ikke får nogle dedikerede servere!

Selvom Black Ops er et (lille) skridt i den rigtige retning, så er min bedste oplevelse stadig med MW1. 3'eren ser dog ganske lovende ud, men denne gang vil jeg hoppe på BF3. Valgte i sin tid at investere i MW2 fremfor BF2 Pinch, takket være Activisions markedsføringsafdeling. Nu fortjener DICE min opmærksomhed.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Jeg brød mig ikke rigtigt om Black Ops' "contracts"-model. Det har nok til dels noget at gøre med mine skills, men jeg synes også nogle af dem var sindssyge svære at udføre under tidsnormeringen.

I sidste ende er Black Ops dog noget bedre balanceret i multiplayer og kan tilmed prale af en bedre singleplayer-del. De fleste MW2 bugs er også udryddet. Dog føler jeg stadig, at det hele bliver udviklet på rutinen. Ikke så meget nytænkning.

Activision er ligeglade så længe de kan skrabe penge sammen.


Forstår heller ikke, hvorfor vi ikke får nogle dedikerede servere!

Jeg mener at have læst, at der kommer dedikerede server den her gang.

Selvom Black Ops er et (lille) skridt i den rigtige retning, så er min bedste oplevelse stadig med MW1. 3'eren ser dog ganske lovende ud, men denne gang vil jeg hoppe på BF3. Valgte i sin tid at investere i MW2 fremfor BF2 Pinch, takket være Activisions markedsføringsafdeling. Nu fortjener DICE min
opmærksomhed.
Skal du ha' BF3 til PC?



Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 23:39
SteffenD89,

Det er desværre længe siden, at jeg havde en PC som kunne køre de nyeste 3D-shooters. Min sidste PC, som er henlagt hos mine forældre, kan knap nok køre Quake III Arena på "High settings" Big smile.

Jeg gamer kun på konsol nu, og regner stærkt med at købe BF3 til min PS3. Kan ikke følge med det PC- og hardware-ræs mere. Plus at det også koster en del at opgradere hver 1-2 år.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 23:45
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

SteffenD89,

Det er desværre længe siden, at jeg havde en PC som kunne køre de nyeste 3D-shooters. Min sidste PC, som er henlagt hos mine forældre, kan knap nok køre Quake III Arena på "High settings" Big smile.

Jeg gamer kun på konsol nu, og regner stærkt med at købe BF3 til min PS3. Kan ikke følge med det PC- og hardware-ræs mere. Plus at det også koster en del at opgradere hver 1-2 år.


Okay, skulle bare høre. Jeg skal nemlig ha' det til PC.Smile
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér viking40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 13:57
Så er der "kun" 12 dage til MW3 kommer på market...imens man venter kan man lige kigge lidt på denne video Thumbs Up

Redigeret af viking40 - 27-Oktober-2011 kl. 14:03
ps Online id ufo-viking

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 15:30
Det er noget fis at snakke activision vs dice. de mangler begge at levere helt tilfredsstillende resultater.

Jeg ved ikke hvordan jeg når at spille begge titler. cod har jeg spillet siden etteren men bf3 har jeg prøvet beta og det var fedt. Jeg skal hente i dag. jeg synes bare ikke at man kan spille begge spil dedikeret. plus at jeg også skal have uc3 dog primært pga sp delen.

BORING!
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér viking40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 21:16
Rambo vs teamplayer....tror der er mange menninger om hvad der er bedst...men jeg vil bare nyde at de spil de laver bliver bedre hele tiden.
 
Selvfølgelig er der tid til MW3...kan man leve uden Shocked
Så har du da også 12 dage til at spille det kedelige BF3 Tongue
 
Uncharted 3 er selvføgelig også et must
 
hmmm er du begyndt at kunne skrive bolle å...er du flyttet til danmark ???


Redigeret af viking40 - 27-Oktober-2011 kl. 21:17
ps Online id ufo-viking

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 22:16

Nej, det var fra min mobilos. :) Den kan mange sprog. I øvrigt er min laptop også dansk.  

Som du kan se i BF tråden, så savner jeg allerede COD - dog er jeg jo også uden træning der. Jeg tror, at hvis COD var udkommet først, så havde jeg ikke hoppet på BF3 - selvom deres markedsføring også har været fantastisk.

Fik også forudbestilt UC3, men det kan man altid hygge sig med, for der skal jeg bare spille SP.



Redigeret af amorbavian - 27-Oktober-2011 kl. 22:17

BORING!
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér viking40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 12:42
Du kan jo tage dit gamle MW2 frem her i weekenden og banke et par rust lag af...det er dobbelt xp Weekend...og denne gang kan man faktisk bruge det til noget...man får nogen tokens ved at vælge prestige...som man så kan købe for i en MW3 prestige shop....hvad det så end betyder....så har man da nogle mål at gå efter.
 


Redigeret af viking40 - 28-Oktober-2011 kl. 12:46
ps Online id ufo-viking

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2011 kl. 09:16

BUMP!

Det første indlæg opdateret med ny trailer og EN MASSE MP-gameplay!

Det her er dog noget, jeg gerne vil have svar på, og som jeg lige har stillet på IGN:

  "Do they touch upon the question of Harcore Mode being available across all the different game modes? It would be about time that they introduce that. As I see it, there are really no excuses not to do it..."  



Redigeret af amorbavian - 06-November-2011 kl. 09:18

BORING!
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 09:20
Så er der en anmeldelse af MW3 på Gamereactor. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 21>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu