recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Modern Warfare 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Modern Warfare 3

 Besvar Besvar Side  <1 18192021>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2012 kl. 16:50

Viking, det tæller ikke når det er Infected!Tongue

Du må også have fået en anden Callsign, for jeg har også den med 10 Enemies...det var med en Juggernaut..

Anyway, tillykke, jeg har kun været tæt på (7 kills fra og så kom en Stealth Bomber) - men i det "rigtige" modes, ikke Infected (det har jeg ikke rigtig spillet).


BORING!
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér viking40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2012 kl. 08:35
HEhe alt tællerTongue
 
Fik ikke noget Callsign for min M.O.A.B Cry mærkeligt at de har undladt detShocked
 
TakkerBig smile
 
Stealth Bomber er en af de ting der irritere mig mest i mw3 at man bare skal have 14 kills i support streake for at få så effektivt et våben er mig en gåde...den er "næsten" sikker hver gang der ca. 30 sek. tilbage af spillet i demolition så kommer der en Stealth Bomber hen over det sidste sted bomben skal anbringesAngry 
ps Online id ufo-viking

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2012 kl. 09:41

Ja, folk som Mathias bruger det hele tiden hehe. Når jeg bruger det, er det som regel ikke et problem at få det mindst 2 gange i en Domination.   

Problemet er, at selvom man kan se den komme, er det ikke altid, man kan nå i skjul. Plus, at den fjerner koncentrationen fra kampen, så man risikerer at blive skudt.



Redigeret af amorbavian - 21-Maj-2012 kl. 10:52

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 19:09

ARGH hvor er det irriterende. TO kampe i træk var jeg kun 5 kills fra at få en MOAB. En i DOM og en i KC. Den første var min egen skyld, glemte at reloade og løb tør i en duel. Den anden løb jeg tør for tid. PIS!

I øvrigt har jeg tænkt mig at prøve følgende:

http://www.limexb360.co.uk/category/KontrolFreek,i.html

De bliver anbefalet af alle pro gamere....


BORING!
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér viking40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 15:30
Den MOAB skal nok  komme,det er kun et spørgsmål om tid inden DU også prøver den gode fornemmelse det er at fyre den bombe afTongue
 
 
Jeg har nu spillet med de kontrolfreeks i 3-4 måneder og jeg gik fra 1,46 K/D ned til 1,38 K/D er dog på vej op igen...nu på 1,41 K/D men alt i alt føler jeg lidt jeg er blevet taget i røven af den fidus jeg røg på der....fik 10 % igennem tmartn han havde et link på en af hans videoer....

Redigeret af viking40 - 06-Juni-2012 kl. 15:33
ps Online id ufo-viking

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 15:49

I det mindste er de ikke så dyre, så jeg prøver også. Mit problem er, at jeg nok spiller mindre og mindre MW3 - jeg VIL bare have en MOAB inden jeg stopper. Man skal bare blive ved og ved...hvis jeg ikke skulle i seng den aften, så havde jeg altså fat i et eller andet...


Tmartn og de fleste andre garanterer endda, at din K/D vil gå op med de fætre der...

Hvis vi skal snakke om noget, jeg tror hjælper er det de lidt dyre modded controllers, hvor du kan placere to knapper under den så du ikke skal crouche på x eller o osv. DET hjælper. 
Jeg tror, jeg skaffer en til BO2.

Og nej, din MOAB gælder stadig ikke!Wink Det siger selv Woody (fra Gamertag) i en af hans videoer, hvor han får en i Infected.LOL
Nej, jeg kan ikke finde ud af det Infected lort. Er alt for utålmodig, kan ikke campe, og det er ikke en god taktik i længden...


BORING!
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér viking40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 18:09
Jeg gav 34 dollars for 4 stk. og jeg købte dem som Tmartn spiller med,kan ikke huske navnet på dem....
Men kan overhovedet ikke mærke nogen forbedring eller at noget som helst...og kender ikke dem du omtaler med ikke at skulle bruge X/O men det kan måske være en hjælp at spille med dem???
 
fandt ud af at Tmartn får % af de salg som bruger hans links...så ved ikke hvor seriøst man skal tage hvad han lover ???Shocked
 
Jeg er tit tæt på at få moab i infected,der findes nogle gode steder på alle baner,og får man nogle gode medspillere som står samme sted er mulighederne høje for at få den moab.
 
Jeg har aldrig startet et spil med henblik på at få en moab,men har været utrolig tæt på rigtig mange gange alligevel i de almindelige gameplays 28-36/0 rammer jeg ikke alt for sjælent ...mit problem er så bare at så har Attack Helicopter og Pavelow slået for mange ihjelOuch
 
Og lige meget hvad Woody eller buzz lightyear siger... så er der EN stor forskel på os 2....og det
er at jeg har fået en MOAB og det har du ikke WinkTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongue


 
ps Online id ufo-viking

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 19:01

Kan du bevise det, hva? NEJ VEL?Tongue

Disse controllere:

http://www.scufgaming.eu/


BORING!
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2012 kl. 13:06
Tænker lidt på at købe ét af de to map packs der er udkommet. Hvilken er bedst? 1 eller 2? Har prøvet Face-Off, og det tiltaler mig, måske ikke så meget, så umiddelbart vil jeg sige 1'eren.

Hvad synes i?
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér viking40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2012 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Kan du bevise det, hva? NEJ VEL?Tongue

Disse controllere:

http://www.scufgaming.eu/

 
Har du fået købt og prøvet de controllere ??? og hvad synes du evt. om dem ???
ps Online id ufo-viking

Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér viking40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2012 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af Smed89 Smed89 skrev:

Tænker lidt på at købe ét af de to map packs der er udkommet. Hvilken er bedst? 1 eller 2? Har prøvet Face-Off, og det tiltaler mig, måske ikke så meget, så umiddelbart vil jeg sige 1'eren.

Hvad synes i?
 
Jeg har alle maps da jeg har købt MW 3 hardened edition...ved ikke lige hvad hvilke maps de forskellige map packs indeholder....men jeg er mest til de helt små maps....og "næsten" alle nye maps er meget store så dem gider jeg ikke spille på mere.


Redigeret af viking40 - 01-Juli-2012 kl. 15:06
ps Online id ufo-viking

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 11:37

Er der stemning for at lave nogle private matches i weekenden? Hvis ja, så kom med forslag for tidspunkter og så kan vi finde ud af noget? Jeg er fleksibel, men skal vaske tøj mellem 12-15 på lørdag :(

@viking

Nej, jeg køber først så jeg er klar til BO2. MW3 er alligevel så uforudsigeligt at et par joypads ikke vil ændre det store ift. lag compensation, der fucker alt op alligevel...frustrerende...


BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 18192021>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu