recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Modern Warfare 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Modern Warfare 3

 Besvar Besvar Side  <12345 21>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 12:16
Gamespot gav det 8.5/10. Grunden var at der ikke var sket de store ændringer i forhold til tidligere spil, omvendt var det stadigvæk ligeså godt som tidligere. Så det ser ikke ud til at skuffe sine fans.Smile
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 14:02
Coolshop sendte mit eksemplar i går og så må jeg håbe det ligger i postkassen, når jeg kommer hjem.
 
Hvem overvejer Elite? Hvis man alligevel køber alle map-packene der kommer, kan man vel lige så godt hoppe på den vogn. Og hvis man gør det inden 11/11 bliver man "Founder" - dog vist mest relevant for folk i klaner.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Gamespot gav det 8.5/10. Grunden var at der ikke var sket de store ændringer i forhold til tidligere spil, omvendt var det stadigvæk ligeså godt som tidligere. Så det ser ikke ud til at skuffe sine fans.Smile

Til gengæld går Game Trailers helt amok og giver det 9.3


PS. Nogen som ved om MW3 også er berørt af en unik kode til multiplayer?


Redigeret af Ukke - 08-November-2011 kl. 15:57
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Gamespot gav det 8.5/10. Grunden var at der ikke var sket de store ændringer i forhold til tidligere spil, omvendt var det stadigvæk ligeså godt som tidligere. Så det ser ikke ud til at skuffe sine fans.Smile

Til gengæld går Game Trailers helt amok og giver det 9.3


Så vidt jeg husker vandt MW2 'Game of the Year' på ALLE platforme tilbage i 2009, så det kommer ikke bag på mig. DSmile
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 17:47
Ukke, jeg kan ikke se nogen kode i min æske, så nej, det tror jeg ikke. Hvilket undrer mig. Det er jo Activision, de varmeste fortalere for alle mulige ekstra indtjeninger!

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 18:45

DET ER FEDT! 

Ud fra en halv time :)

Kill Confirmed er rigtig sjovt imo.

Det første man noterer sig, at det hele føles lidt tungere...eller er det bare mig? 


BORING!
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

DET ER FEDT! 

Ud fra en halv time :)

Kill Confirmed er rigtig sjovt imo.

Det første man noterer sig, at det hele føles lidt tungere...eller er det bare mig? 



Nope - den oplevelse har jeg også. Men det er ikke nødvendigvis skidt. Dog er jeg lidt muggen over at kills opnået med en killstreak tæller med til næste killstreak. Der hænger næsten konstant noget i luften.
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 20:19
Tungere? Når man kommer direkte fra Battlefield 3 føles det virkelig utrolig let, men det er også efterhånden noget tid siden, at jeg for alvor har spillet Call of Duty. Brugte en del tid med MW2, men Black Ops fangede mig aldrig rigtig for alvor.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vistrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 20:44
Battlefield er også ekstremt tungt IMO. Det var 2'eren hvert fald. Derfor det aldrig rigtig fangede mig.

Der er sku noget mere fart og lethed over MW.


Redigeret af Vistrup - 08-November-2011 kl. 20:44
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 21:39
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

DET ER FEDT! 

Ud fra en halv time :)

Kill Confirmed er rigtig sjovt imo.

Det første man noterer sig, at det hele føles lidt tungere...eller er det bare mig? 



Nope - den oplevelse har jeg også. Men det er ikke nødvendigvis skidt. Dog er jeg lidt muggen over at kills opnået med en killstreak tæller med til næste killstreak. Der hænger næsten konstant noget i luften.

Næ, jeg synes heller ikke, at det er negativt. 

Om Killstreaks fortsætter, afhænger om du vælger Support el. det andet. Du kan vist også vælge at få en ekstra Perk i stedet for. Jeg synes det er et meget fedt tiltag, for dem, der fortsætter er defensive streaks, som du kan bruge på at hjælpe holdet, og man kan altså ikke dræbe med dem. Uden at jeg er helt sikker, for det gik så hurtig i dag..

2 timer, Rank 18, og K/D på lidt over 1.00. Fik prøvet lidt forskellige våben, Scar'en ligger godt til mig, MP5 også, samt shotguns (tror jeg fik en 10 killstreak med dem også).

Har ikke fået overblik over Perks, Streaks osv. fordi det gik sgu hurtigt mellem kampene. Ingen problemer med serverne heller. Fantastisk, og første gang jeg ikke oplever lag og andre problemer på første dagen..





BORING!
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 22:55
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Om Killstreaks fortsætter, afhænger om du vælger Support el. det andet.


Det var ikke helt det jeg mente.  Hvis du fx får et predator missile (efter en killstreak på 5) og får 2 kills med det, så har du en killstreak på 7 og kan få en attack helicopter og med den får du så 5 kills og vupti har du en  AC130. I MW2 rendte stort set alle rundt med de samme 3 killstreaks fordi det virkede på samme måde der. I BO talte kun kills man fik med våben, knive og granater med i ens killstraks, ingen kills fra killstreaks-rewards talte med og så var det straks _meget_ sværere at få en AC130.

Det du tænker på er om killstraks resettes / 0-stilles når man dør. Og der er det som du skriver afhængig af om man vælge assult eller support.


Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 23:27

Min første tanke var også at det er sku da fedt det her...!:) At det føles tungere bemærker jeg heller ikke, synes det fungerer fremragende indtil videre.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 21>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu