recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Modern Warfare 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Modern Warfare 3

 Besvar Besvar Side  <1 23456 21>
Forfatter
Besked
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2011 kl. 09:55
Desværre er quick-scoping også tilbage, vist nok by popular demand. Eller rettere fans af qs har hylet og skreget efter at få det tilbage og os der hader det har været tavse og nydt det ikke har i BO. I guder hvor jeg hader det - fair nok at det er der men lav det som en gamemode så os der ikke gider spille mod sniperfjolserne kan slippe for det.
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2011 kl. 22:42
Efter at have spillet lidt mere husker jeg tydeligere og tydeligere hvorfor jeg ikke var vild med mw2. MW3 er dybest set bare MW2,5 med alt det jeg hadede ved MW2 X 10.

Allerede nu brækker jeg mig over alle quickscopperne, at kills fået med en killstreak tæller med til næste killstreak (= der hænger en AC130 i luften 50% af tiden), at jeg skal bruge 1,5 magasin på bare at få en assist, mens jeg selv dør efter to skud, at 1/3 af min deaths er en sniper, at der tydeligvis er lag selvom jeg har 4 grønne streger.

Og flere brokkerier: respawns er f*cked up. Sikkert fordi de fleste baner kun er marginalt større end Nuketown. Jeg præsterede at dø 7 gange på ca. 30 sekunder fordi modstanderne rent ud sagt campede ved spawnstederne.

Og Elite kan man slet ikke logge på.

Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias Bøgh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2011 kl. 00:17
Længe siden jeg har været herinde. Har slet ikke spillet PS3 siden midt sommer, og det gik først op for mig i dag, at det nye MW3 var udkommet. Hvordan er den generelle stemning omkring spillet? Bør man hoppe på vognen og købe det? Overvejer lidt at købe det i morgen. Det der dog taler imod er, at jeg er bange for at komme i gang med at spille igen når man har et studie ved siden af Wink Gik sku lidt ud over det sidste år, efter BO var udkommet...
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2011 kl. 08:29
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Efter at have spillet lidt mere husker jeg tydeligere og tydeligere hvorfor jeg ikke var vild med mw2. MW3 er dybest set bare MW2,5 med alt det jeg hadede ved MW2 X 10.

Allerede nu brækker jeg mig over alle quickscopperne, at kills fået med en killstreak tæller med til næste killstreak (= der hænger en AC130 i luften 50% af tiden), at jeg skal bruge 1,5 magasin på bare at få en assist, mens jeg selv dør efter to skud, at 1/3 af min deaths er en sniper, at der tydeligvis er lag selvom jeg har 4 grønne streger.

Og flere brokkerier: respawns er f*cked up. Sikkert fordi de fleste baner kun er marginalt større end Nuketown. Jeg præsterede at dø 7 gange på ca. 30 sekunder fordi modstanderne rent ud sagt campede ved spawnstederne.

Og Elite kan man slet ikke logge på.


Hvis MW3 bare er en MW2 med små-forbedringer, så springer jeg klart over. Jeg synes netop at de ting, som du fremhæver, er direkte ødelæggende. Fatter slet ikke hvorfor man bringer qs tilbage. Jeg opfattede det altid som en "bug" i spillet - ikke en direkte "evne".
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias Bøgh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2011 kl. 10:51
Som med de to foregående COD spil, skal man lige give det nogle uger. Rigtigt mange ting blev rettet op på efterhånden som tiden gik, og specielt Black Ops blev faktisk rigtigt godt over tid, hvor jeg både tænker på lag, serverproblemer, bugs osv. Men måske det bare er mig der ikke oplevedede deciderede problemer? Men jeg indrømmer da, at det ikke er bugfree med det samme.

Redigeret af Mathias Bøgh - 10-November-2011 kl. 11:23
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2011 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af Mathias Bøgh Mathias Bøgh skrev:

Som med de to foregående COD spil, skal man lige give det nogle uger.
Så afgjort en god pointe. Man har lov at håbe det bedste men som den pessimist jeg er og med erfaringerne fra MW2 in mente, tvivler jeg på at de ting der irriterer mig bliver ændret. Jeg skriver med vilje "ændret" og ikke "rettet" for mine største anker er ikke bugs men sådan som spillet er tænkt.
 
Hvis man iøvrigt er typen der går meget op i stats (især ens K/D ratio) og skummer af raseri når man sidder i en kamp med en (ufortjent) 2 - 25 record så kan man trække i nødbremsen og enten ejecten skiven (det hurtigste) eller slukke boxen, så blive stat's ikke registeret. Man mister selvfølgelig også hvad man måtte have tjent af xp og andre bonusser. 


Redigeret af Stampe - 10-November-2011 kl. 12:49
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2011 kl. 15:19

Stampe, jeg er ked af det, men det lyder som noget værre tuderi, når man skriver, at det er ufortjent at man bliver kneppet.

Jeg er meget enig i de negative aspekter (dog har jeg ikke haft problemer med det vilde lag eller spawn-raping). Men ja quick scope er fucked up nederen og at killstreaks tæller med i andre killstreaks. De to ting er retarderede - især det sidste.

I øvrigt er det ret vildt hvor hurtigt man får Pro Perks. Efter 3 timers spilletid, har jeg allerede 3-4 stykker...

@Mathias

Kom nu i gang! ;)


BORING!
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias Bøgh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2011 kl. 16:10
Amor: Jeg køber det nok i morgen Smile Havde desværre ikke tid alligevel i dag.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2011 kl. 18:46

Mathias, jeg går ud fra, at alle dine karakterer er 12-taller eftersom du slet ikke har været online! :)

Jeg læste i øvrigt enten her eller et andet forum, at Blockbuster solgte MW3 for 149 hvis du byttede BO med. Ved ikke om det stadig gælder. Forsøget værd...

Jeg kan desværre ikke spille denne weekend..måske søndag..så jeg er endnu mere håbløst bagud end jeg allerede er...har kun lagt 3 timer i det...:(


BORING!
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2011 kl. 18:50
Er der egentlig stadig gang i det første Modern Warfare? Jeg fortryder nogle gange at have solgt det, men hvis det er helt dødt online, så kan det jo være lige meget...
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias Bøgh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2011 kl. 22:53
Jeg spillede kort MW1 engang i foråret, og ja, der er skam stadig fyldt derinde, men det har desværre udviklet sig til et rent sniperspil efterhånden. Tror lidt de hardcore af slagsen har samlet sig der, for vilde er de sku. Men man kan selvfølgelig godt kan ramme servere hvor de er i fåtal. 

Og Amor: dette semester har blandt andet finansiering på programmet, hvilket har haft et ret tætpakket pensum.
Til top
Hogarth Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hogarth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 00:17
Er færdig med MW3 for nu... Det har alt for mange fejl, Quickscoop , lag lag lag lag, overpowered UMP, spawnfucking, "hit detection", mm.   Ja de burde faktisk bare kalde det MW2,5 for netop ALLE de fejl som var i MW2 er viderført.. Men en af de værste ting er godt nok deres lyd problemer, man kan overhovedet ikke forstå hvad folk siger fordi lyden hakker så meget. Det er simpelthen for dårligt at de smider sådan et ufærdigt spil på gaden.. Det er sku ligefør jeg ville kalde det tyveri..
Nå tilbage til Black ops for det virker sku, for det meste..

Redigeret af Hogarth - 12-November-2011 kl. 00:20
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 21>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu