|
Modern Warfare 3 |
Besvar | Side <1 18192021> |
Forfatter | |
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, skulle bare høre. Jeg skal nemlig ha' det til PC. |
|
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
SteffenD89,
Det er desværre længe siden, at jeg havde en PC som kunne køre de nyeste 3D-shooters. Min sidste PC, som er henlagt hos mine forældre, kan knap nok køre Quake III Arena på "High settings" . Jeg gamer kun på konsol nu, og regner stærkt med at købe BF3 til min PS3. Kan ikke følge med det PC- og hardware-ræs mere. Plus at det også koster en del at opgradere hver 1-2 år. |
|
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg brød mig ikke rigtigt om Black Ops' "contracts"-model. Det har nok til dels noget at gøre med mine skills, men jeg synes også nogle af dem var sindssyge svære at udføre under tidsnormeringen.
I sidste ende er Black Ops dog noget bedre balanceret i multiplayer og kan tilmed prale af en bedre singleplayer-del. De fleste MW2 bugs er også udryddet. Dog føler jeg stadig, at det hele bliver udviklet på rutinen. Ikke så meget nytænkning. Forstår heller ikke, hvorfor vi ikke får nogle dedikerede servere! Selvom Black Ops er et (lille) skridt i den rigtige retning, så er min bedste oplevelse stadig med MW1. 3'eren ser dog ganske lovende ud, men denne gang vil jeg hoppe på BF3. Valgte i sin tid at investere i MW2 fremfor BF2 , takket være Activisions markedsføringsafdeling. Nu fortjener DICE min opmærksomhed. |
|
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
Viking, du må bare blive bedre til HEADSHOTS
|
|
BORING! |
|
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
Er jeg den eneste der synes at den lydmæssigt minder om BF3 teaseren? (som så igen minder om Terminator)
Mmh men jeg undrer mig også lidt over hvor den destruction der er blevet lovet, er henne. Man skulle næsten formåde at det ville være noget Activision ønskede at markedsføre. Derudover synes jeg egentlig at historien begynder at blive interessant. Jeg kunne da godt finde på at låne alle 3 på biblioteket, på et tidspunkt, for at se hvad der ske. Multiplayer overlader jeg til DICE. |
|
viking40
Bruger Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
Funktioner
Tak(0)
|
JA jeg er også solgt
Synes det lyder godt med at kunne få magasin-hjælp fra ens holdkammerater, jeg mangler tit
kugler og dør ofte når jeg skal samle nye våben op.
Mener det var i call of duty 3 hvor man også kunne få denne "kugle hjælp"
|
|
ps Online id ufo-viking
|
|
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
Gameplay er måske så meget sagt..der var ikke mange sekunders gameplay. Men ja, en rigtig trailer og man kan ikke andet end at blive solgt!
|
|
BORING! |
|
viking40
Bruger Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
Funktioner
Tak(0)
|
gameplay-trailer |
|
ps Online id ufo-viking
|
|
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
Så tvivler jeg desværre på at MW3 har en længere kampagne men det kunne da ellers være fedt..
|
|
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
Den bedste i serien sammen med MW1. Dog selvfølgelig kort. Men historien var meget fedt skruet sammen og rimelig filmisk. Online var også det bedste sammen med MW1. Det begynder bare at være svært at følge med de forskellige karakterer osv. Jeg skal læse op hver gang for at huske hvem er hvem, for de går jo igen i spillene... |
|
BORING! |
|
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan var Blops' SP-del? |
|
Besvar | Side <1 18192021> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |