recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ModNation Racers - udgives 25 Maj
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketModNation Racers - udgives 25 Maj

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Emne: ModNation Racers - udgives 25 Maj
    Sendt: 21-December-2009 kl. 12:52

Title: ModNation Racers
Udgivelse: 2010 (tidlig marts, har jeg hørt)
Spillere: 1-12 online/offline splitscreen online/offline (jeg ved ikke om det er 2-4 eller kun 2-player)
Genre: Kart racing, Create, Share, Play

Det først billed var et jeg fandt, men de andre har jeg selv taget, med photo featuren der er inde i spillet. Desværre kan jeg dog ikke oploade de billeder, jeg har taget af mine egne baner. Det kunne ellers være fedt at vise hvor nemt det er, at lave en bane.

Du starter spillet i et Modspot, som kan ses på billederne. Er man koblet på internettet kører andre rundt, så man kan snakke med dem, udfordre dem, eller blive venner med dem. Dette er dog ikke altid lige nemt, da folk virker mere interesseret i bare at fjolle rundt. Det er dog en god måde at promovere sin bane på. Der er flere modspots, på den måde at 2 spillere godt kan være placeret på hver deres modspot. Disse Modspots er nøjagtig ens, alle kan bare ikke være på den samme. Man kan dog invitere hinanden. 

I dette modspot kan man se de bedst bedømte mods (figure man selv har lavet), samt den person med mest XP, der er også createstation (byggepladsen til dine mods, karts og baner) og racestation (karriere, splitscreen, online racing og time trial). Der er også andet i modspottet samt noget der endnu ikke er blevet offentliggjort endnu.

Jeg synes at go kartsene kører fint, hvorimod andre har problemer med kameraet eller synes at kørerdelen er tam. Dette er dog individuelt men jeg ser ikke noget problem der, og i hvert fald ikke noget der ikke kan løses. Jeg kan også godt lide den måde våbnene er lavet på, jeg ved endnu ikke hvor mange der er, eller hvordan de kommer til at blive, men de nuværende kan opgraderes tre gange ved at samle flere bolde op, når man f.eks. har fået et missil.

Selve createdelen er super nem og lige til. Du bestemmer selv hvor avanceret din bane skal være, og hvis du slet ikke gider, kan du bare trykke "auto" nogle gange også har du en ny bane. Dette har jeg godt ikke prøvet endnu. Indtil nu er der ikke så mange forskellige temaer at vælge imellem, og der er heller ikke så mange forhindringer at udnytte men der er stadgivæk plads til at lave en masse forskellige baner.

Får spillet udfaset nogle af dets fejl så er jeg sikker på at det bliver et hit. Nogen siger at det ikke kan blive godt før udgivelsen, men dette ser jeg intet problem i, da jeg ikke synes at der er så meget der skal ordnes endnu. Måske er det dog bare mig.

De største problemer indtil videre er kamereaføringen under createdelen samt lag og problemer med at spille XP spil (ja, du kan komme op i level, men jeg ved ikke om dette har nogen videre betydning, andet end et tal.)

Sony and United Front's highly customisable driving game ModNation Racers is set for a May 25 release date, according to the US Playstation blog. The European Playstation blog followed up the American announcement with confirmation that the release in PAL territories should be the same week, but did not commit to a specific date.

ModNation Racers allows players to build and customise race tracks, racers and vehicles as well as share them with others using the Playstation Network. Billed by Sony as as the spiritual successor to LittleBigPlanet, it features a similar focus on user-generated and shared content, and is the second title to carry the Play, Create, Share tagline.

The US blog also announced pre-order bonuses; early pledges will be rewarded with access to a select Sony character depending on the retailer of choice. Drivers will be able to give Kratos a break from vengeance to tear up the racetrack by reserving at GameStop, reunite plucky Lombax Ratchet and his mechanical sidekick Clank through Amazon or give Nathan Drake a chance to show off his half-tuck on the race track with a Best Buy pre-order.

There is no mention of similar bonuses for European gamers as yet, but Sony’s track record with pre-order incentives for customers outside the US may provide some hope. European players of last year's hit Uncharted 2 were treated to golden weapons, a currency multiplier and revenge perk for multiplayer, which were originally available exclusively as pre-order bonuses in the US.

Redigeret af SteffenD89 - 16-Marts-2010 kl. 19:43
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2008
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2009 kl. 14:54
Jeg hygger mig en hel del her i juledagene med spillet. Det er simpelt og ligetil, så alle kan være med. 

Create-delen virker utroligt vellykket. Der er både noget for dem som gider at bruge lang tid på at lave en perfekt figur/bane/kart, og så er der til dem, som bare vil køre.

Selve løbene og styringen har jeg bestemt ikke nogen klager til. Det kører som det skal og det fungere :D

Eneste anke er de laaaaaaaange loadingtider som forhåbenlig bliver forkortet i den fulde version.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2009 kl. 15:46
Ja de er lidt lange. Søg evt efter Village ride eller ModsVille - begge mine baner jeg selv synes er udemærkede=)
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 658
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2009 kl. 17:49
hvordan kan man blive betatester.. gad VILDT godt spille det spil. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2009 kl. 19:02
Jeg er medlem af Qore. Jeg mener også at der kommer flere på twitter her en ad dagene.
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 09:01
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Ja de er lidt lange. Søg evt efter Village ride eller ModsVille - begge mine baner jeg selv synes er udemærkede=)

Vil lige give dem et kig da :)
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af MortenP MortenP skrev:

hvordan kan man blive betatester.. gad VILDT godt spille det spil. 

Jeg tilmeldte mig på spillets hjemmeside. 
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af Ponduus Ponduus skrev:

Var lige inde og kigge lidt og kunne kun finde ModsVille, som iøvrigt er temmelig svær men meget underholdende LOL

Tillod mig lige at adde dig også.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 13:51

Var lige inde og kigge lidt og kunne kun finde ModsVille, som iøvrigt er temmelig svær men meget underholdende LOL

Ja, den er en smule svær. Der er dog en *hemmelig* vej. Den ModsVille bane du downloaded, hed den v1.01 til sidst? Da jeg har ændret den lidt i forhold til den først udgivelse som var alt for svær.

Den anden burde hedde Village ride, også den sidste som hedder Mount drift - den er dog uden våben. Hvis du stadigvæk ikke kan finde Village ride, så må jeg lige prøve og se efter om det er rigtig stavet.

Betaen slutter forresten den 10 januar.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 13:53

Jeg ved ikke helt hvornår jeg tilføjer dig. Ser lige om der bliver tid til det i aften, julen nærmer sig jo hastigt.Approve

Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 14:31

Ja, den er en smule svær. Der er dog en *hemmelig* vej. Den ModsVille bane du downloaded, hed den v1.01 til sidst? Da jeg har ændret den lidt i forhold til den først udgivelse som var alt for svær.

Den anden burde hedde Village ride, også den sidste som hedder Mount drift - den er dog uden våben. Hvis du stadigvæk ikke kan finde Village ride, så må jeg lige prøve og se efter om det er rigtig stavet.

Betaen slutter forresten den 10 januar.

Hm, ja. Mener den hedder 1.01. Får ikke lige tid til at kigge, men det skal nok passe. 

Du adder bare når du får tid. Kommer ikke selv meget til konsollen alligevel.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 19:45
Så er der sat en release dato til ModNation Racers. Den 25 maj i Amerika, men der er endnu ingen specifik release dato til Europa, selvom det skal udkomme i samme uge. Tongue
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu