recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Modtager med 2 dvb-t og dvb-s + HDD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketModtager med 2 dvb-t og dvb-s + HDD?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
peter2100dane Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Modtager med 2 dvb-t og dvb-s + HDD?
    Sendt: 17-December-2009 kl. 23:42
Hej alle

Jeg har søgt og søgt.....

Mine forældre ser free-to-air tyske kanaler via parabol og DR-HD via jordbaseret digitalnet.

De ønsker at købe en receiver/optager, der kan optage fra både parabol-kanalerne og de ehh "jordbaserede" kanaler i mpeg4. Samtidig ønsker de at kunne se tv (på alle kanaler) samtidig med at de optager på en anden kanal. Der må også gerne være hurtigt tekst-tv - og optagelser skal kunne være med danske tekster...
Slutteligt ønsker de at kunne koble en ekstern hardisk med feriebilleder til receiveren, så de kan se billederne på deres fladskærm.

Findes sådan en receiver?

Det er mig også lidt uklart om man for at få ovenstående til at fungere skal have en receiver med to dvb-t og to dbt-s?

Håber, I kan hjælpe.

Redigeret af peter2100dane - 18-December-2009 kl. 00:11
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10456
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2009 kl. 09:30
Jeg tror dine forældre skal gå efter denne model, som skulle kunne opfylde alle kravene: http://www.vantage-digital.de/index.php?a=produkte&pid=93

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu