|
Modtager med 2 dvb-t og dvb-s + HDD? |
Besvar |
Forfatter | |
peter2100dane
Ny bruger Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Emne: Modtager med 2 dvb-t og dvb-s + HDD? Sendt: 17-December-2009 kl. 23:42 |
Hej alle
Jeg har søgt og søgt..... Mine forældre ser free-to-air tyske kanaler via parabol og DR-HD via jordbaseret digitalnet. De ønsker at købe en receiver/optager, der kan optage fra både parabol-kanalerne og de ehh "jordbaserede" kanaler i mpeg4. Samtidig ønsker de at kunne se tv (på alle kanaler) samtidig med at de optager på en anden kanal. Der må også gerne være hurtigt tekst-tv - og optagelser skal kunne være med danske tekster... Slutteligt ønsker de at kunne koble en ekstern hardisk med feriebilleder til receiveren, så de kan se billederne på deres fladskærm. Findes sådan en receiver? Det er mig også lidt uklart om man for at få ovenstående til at fungere skal have en receiver med to dvb-t og to dbt-s? Håber, I kan hjælpe. Redigeret af peter2100dane - 18-December-2009 kl. 00:11 |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10456 |
Sendt: 18-December-2009 kl. 09:30 |
Jeg tror dine forældre skal gå efter denne model, som skulle kunne opfylde alle kravene: http://www.vantage-digital.de/index.php?a=produkte&pid=93
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |