Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Martin Sjøstrand
Guld medlem
Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
|
Emne: modtaget PS63C7705 = lige som at "modtage" barn? Sendt: 20-August-2010 kl. 10:12 |
Så kom den endelig ind af døren (den skulle lige ud af kassen, inden den kunne drejes op af vores lille opgang)
....og nu tænker jeg, at få sin første plasma, det må være lidt lige som at få sit første barn. Man kan læse nok så meget om det, inden det kommer, men når det er der, er man alligevel ikke helt klar
Jeg har læst og skrevet med herinde i en 3 måneder ca. og følte at nu vidste jeg da hvad jeg skulle vide for at behandle det rigtigt, og alligevel er jeg vildt nervøs for om jeg nu gør det hele rigtigt
Jeg er jo naturligvis bange for ikke at køre det rigtigt ind, og hvad jeg må og ikke må de første timer. Jeg satte det til i går aftes, og sad et par timer og legede lidt med indstillinger osv. Det skal siges jeg er helt ny, så jeg har bare brugt nogle indstillinger fra andre brugere, der syntes at vide mere om det korrekte billede end mig
Nu kommer så mit spørgsmål. Hvad må jeg? skal jeg køre noget break-in i mange timer inden jeg ser tv? Må jeg starte med at se en udsendelse på Zulu, med logo i hjørnet, eller skal jeg holde mig helt fra det. Må jeg spille lidt PS3, med faste objekter på skærmen? eller skal jeg ikke være så overforsigtig, men bare starte med at indstille det korrekt, uden for meget kontrast, lys osv, og så ellers bruge min sunde fornuft, og ikke se noget med fast logo 2 dage i træk?
Vil så lige fortælle, at jeg har modtaget et uden buzz... tror jeg da? Jeg kan da godt hvis jeg prøver at lytte godt efter, uden lyd i rummet, høre en svag svag summen, mere en fornemmelse, end en egentligt "lyd"... men det er vel sådan plasma er? I hvert fald overhovedet ikke noget der kan være til gene eller irritation, og jeg er ellers temmelig krakilsk hvad støj angår
Nu ved jeg der er en del der er nysgerrige med billedet, støjen osv på dette tv, så jeg vil da lige tilbyde folk herinde, at hvis der er nogen i København K området, eller hvor langt folk gider komme fra, der er nysgerrige på at se, og pille ved indstillinger, muligheder osv ved dette tv, andet end hvad man kan i butik, så skal de da være meget velkomne til at smide en besked, og kigge forbi og få et indtryk af det
Mvh Martin
|
 |
hansie
Guld medlem
Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7199
|
Sendt: 20-August-2010 kl. 10:16 |
Tillykke med dit nye barn
Du skal ikke være så bange for at bruge det. du har jo læst om det meste.
Se noget TV som fylder hele skærmen og brug nogle indstillinger som andre brugere af TV'et har.
|
 |
Martin Sjøstrand
Guld medlem
|
Sendt: 20-August-2010 kl. 10:22 |
Så ingen film med bjælker de første par uger, eller er det ikke det store problem at se en film eller 2?
|
 |
hansie
Guld medlem
Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7199
|
Sendt: 20-August-2010 kl. 10:28 |
se du bare at par film med bjælker og nyd TV'et
bare største del af tiden foregår i fuldskærm
|
 |
Martin Sjøstrand
Guld medlem
|
Sendt: 20-August-2010 kl. 10:39 |
ok, tak for det :-)
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 20-August-2010 kl. 11:20 |
|
 |
Allan Olesen
Guld medlem
Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
|
Sendt: 20-August-2010 kl. 11:28 |
At dømme efter mange indlæg fher på recordere er det da ikke helt ved siden af:
De holder dig vågen om natten.*
De hyler.
De skal vaskes ofte. De er sultne. De bliver kønnere at se på efter noget tid.
*: "Jeg kommer i seng nu. Jeg skal bare lige se lidt mere af filmen."
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 20-August-2010 kl. 11:52 |
Du mangler lige de vigtigste:
De vender dit liv på hovedet og tar' al din tid
De sviner både når de spiser og når det skal ud igen
De tar alle dine penge de næste 20 år eller mere
De holder som regel i mindst 60 år
3'eren kan gælde for TV også 
|
 |
Slettet_120331
--
Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
|
Sendt: 20-August-2010 kl. 11:57 |
Tror nu jeg havde været skuffet hvis der var kommet en fladskærm istedet for en dreng efter 9 måneder
|
 |
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 2195
|
Sendt: 20-August-2010 kl. 13:54 |
Briam skrev:
Tror nu jeg havde været skuffet hvis der var kommet en fladskærm i stedet for en dreng efter 9 måneder  |

|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 2195
|
Sendt: 20-August-2010 kl. 13:56 |
Tillykke med din nye skærm. Den ser ikke helt tosset ud...
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 20-August-2010 kl. 13:58 |
Briam skrev:
Tror nu jeg havde været skuffet hvis der var kommet en fladskærm istedet for en dreng efter 9 måneder  |
Jeg vil nu blive mere end overrasket hvis det kunne lade sig gøre fra den kvindelige anatomi
|
 |