|
Momentnøgle til F-connector |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2014 kl. 12:56 |
Go' lørdag
Jeg havde besøg af en YouSee tekniker for et stykke tid siden - han havde et snedigt stykke værktøj der kunne spænde F-connectore med det korrekte moment (til brug for installation i antennesplitter, forstærker, kabelmodem, LNB-hovede etc.). Momentet var forudindstillet og - kunne så vidt jeg kunne se - ikke ændres. Altså der var tale om et specialværktøj til kun det ene formål. Jeg har nu forgæves forsøgt at finde et tilsvarende stykke værktøj online - er der en der ved hvor det evt. kan købes? Alternativt hvad det rigtige drejemoment er for F-connectore? Venlig hilsen Christian Redigeret af Samsung_M - 02-August-2014 kl. 13:23 |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.teledan.dk/side413-parentId-1181-typesId-1.html
ved ikke lige hvad du søgte på Kan købes 2 steder i randers
Redigeret af Theilo - 02-August-2014 kl. 13:04 |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
Hej Theilo..
Bingo - vil øve mig lidt på mine Google-skills fremadrettet ;) Tak for hjælpen Vh Christian Redigeret af Samsung_M - 02-August-2014 kl. 13:34 |
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
Værsgod: Google Power Search Course ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |