|
Moms på Amazon.com |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | |
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4716 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg ved ikke om en af disse kunne være noget: Men det sidste link er fra England. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 08-Juni-2021 kl. 13:37 |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej. |
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svaret Mike og billeder.
Jeg kan bare rigtig godt lide ideen med Pan Cam til monitorering, men måske man skal prøve et Pan Cam og flere v3, er bare nervøs for det er markant dårligere. Fandt dog følgende med PSU: Wyze Cam v3 uses 5V 1A DC of power. Wyze Cam uses 5V 1A DC power through a micro USB port. The included adapter is rated for 100-240V input, so you can use it with any power source within this range. The power consumption is between 2-4 watts, depending on whether Night Vision is turned on. @csell: Tak for links, det bliver dog for dyrt, der er Amazon.com nogen billigere selv med moms.
|
|
Mikevds
Ny bruger Oprettet: 08-Juni-2021 Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Arh ja, det kan jeg da godt se. Ja så er der nærmest ingen USB strømforsyninger du ikke kan bruge. Mht. Pan cam, så er kvaliteten jo ligeså god som V2, hvilket er ganske udemærket. Jeg har et pan cam indendørs og kan sagtens se hvad der foregår, selv i komplet mørke.
|
|
sd
Super bruger Oprettet: 09-Marts-2012 Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min erfaring med køb fra USA er ca. 40% oven i prisen i form af told, moms og postnord gebyr. Det samme gælder nok fra UK efter Brexit.
|
|
Powered by beer and chips
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men her er momsen allerede betalt.
|
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mikevds: Okay tak for bekræftelse, har ellers læst flere på Reddit nævne den er ubrugelig i mørke v2.
Har du også tegnet abonnement?
|
|
sd
Super bruger Oprettet: 09-Marts-2012 Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det står der vel ikke noget om....
|
|
Powered by beer and chips
|
|
Mikevds
Funktioner
Tak(0)
|
Altså V2/Pan-cam har ikke fantastisk nattesyn. Det eneste pan-cam som jeg har i privaten, står så det kan se kattelemmen i huset. Det er derfor ikke nødvendigt med lang rækkevidde. Du kan se et billede taget i total mørke her: https://imgur.com/a/3KgqCus Tidligere i tråden viste jeg forskellen på V2 og V3 også midt om natten og Pan-cam ville have samme billede som V2. Jeg har ikke tegnet abonnement nej. Jeg har haft Wyze så længe at jeg får persondetektion gratis, men har ikke fuld Cam+ eller hvad det nu hedder. Man kommer langt med et SD kort i kameraet så du har flere dages optagelse. Cam+ er helt sikkert lækkert at have, men med 7 kameraer begynder det også at løbe op. Ideen om ikke at have nogle abonnementer var også noget af det der tiltalte mig fra starten. Man kan også vælge at enable RTSP så kameraet bare sender video ud på en intern IP adresse, så kan man bruge hvilket som helst software til at optage med som ex. Milestone eller MotionEye.
|
|
Bjur
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar og billede. Kan godt se med flere kameraer kan det hurtigt løbe op, så må også få bestilt nogle 32 GB microsd kort, gider ikke betale overpris fordi der skal stå Wyze på dem.
Hvad jeg kunne læse mig frem til er det kun v2 med en firmware der giver RTSP stream mulighed men ikke på v3. Kan det passe.
|
|
Mikevds
Funktioner
Tak(0)
|
Korrekt.
RTSP er ikke en standard funktion pt. Det kræver at man ligger noget beta firmware på kameraet vha. et microsd kort. Jeg har prøvet det selv for sjov på et tidspunkt. Det virker fint, men jeg endte dog med at gå tilbage til standard :)
|
|
Bjur
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, mit problem med microsd kort er bare stabiliteten når der kommer så mange overskrivninger, så er levetiden nok ikke så lang. Men sætter man SD kort i gemmer den så både i skyen, mens den optager samtidigt.
|
|
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |