recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Monitor Audio Apex A10 kan den bruges som center?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMonitor Audio Apex A10 kan den bruges som center?

Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Så har jeg modtaget min Monitor Audio Apex A10 - og jeg vil give Otto ret, denne højt. er virkelig  kram, kan ikke mindes at ha oplevet en så lækker højt. Den udstråler kvalitet og så er den tung af sin størrelse. Og når vi snakker størrelse, så er den faktisk langt større end man skulle tro, når man ser den på billedet. Og så det bedste af det, så lyder den sgu godt - rigtig godt, lyden er meget åben og gennemsigtig. Dertil har den god dynamik med masser af punch. Så alt i alt, er jeg meget tilfreds. 
Jamen det er jo ren luksus Kenneth - sådan skal det væreTongue 

Ja og så bliver den vel en tand bedre, når den er spillet til.
NemligTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 20:18
Da jeg købte Silver RX1 var det også først da den var spillet ind der rigtig var en forskel at høre.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Da jeg købte Silver RX1 var det også først da den var spillet ind der rigtig var en forskel at høre.

Allerede nu, er der en pæn stor forskel på den nye Apex A10 og den gl. R180, men det jo altid rart at vide, at den bliver endnu bedre Smile
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 07:34

Så har jeg modtaget min Monitor Audio Apex A10 - og jeg vil give Otto ret, denne højt. er virkelig  kram, kan ikke mindes at ha oplevet en så lækker højt. Den udstråler kvalitet og så er den tung af sin størrelse. Og når vi snakker størrelse, så er den faktisk langt større end man skulle tro, når man ser den på billedet. Og så det bedste af det, så lyder den sgu godt - rigtig godt, lyden er meget åben og gennemsigtig. Dertil har den god dynamik med masser af punch. Så alt i alt, er jeg meget tilfreds. 

Velbekomme Wink Det glæder mig at "missionen" lykkedes, og nu ved du hvorfor jeg holdt lidt kontant fast i dén løsning, selv om du var lidt tvivlende... Smile Det er bare en af den slags højttalere man først "forstår" når man ser/hører den live.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 08:56
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Velbekomme Wink Det glæder mig at "missionen" lykkedes, og nu ved du hvorfor jeg holdt lidt kontant fast i dén løsning, selv om du var lidt tvivlende... Smile Det er bare en af den slags højttalere man først "forstår" når man ser/hører den live.

Grunden til, at jeg var tvivlende, var at den ser så lille ud på nær billederne, hvilket kampus åbenbart også synes. Men i virkeligheden er den faktisk pæn stor.

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 09:14

Grunden til, at jeg var tvivlende, var at den ser så lille ud på nær billederne, hvilket kampus åbenbart også synes. Men i virkeligheden er den faktisk pæn stor.

Jeg må få taget nogle modelbilleder med højttalerne i hånden... Smile

Iøvrigt lidt den omvendte verden at det nu er et problem at højttalerne ser for små ud... LOL
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 09:32

Iøvrigt lidt den omvendte verden at det nu er et problem at højttalerne ser for små ud... LOL

Ja det har du ret i.
Men første gang man ser den, på dette billede, så kunne man godt tro at det er en lille Logitech Pc højt. LOL

Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 10:07

Hvordan er Apex serien ift. HD serien? Jeg kører lige nu med HD 225 som center og HD 90 som bag. Ville jeg vinde noget ved at skifte til Apex eller er det to sider af samme sag?

Redigeret af Davidp - 07-Oktober-2010 kl. 10:07
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 10:20
Hej David.

Der er væsentlig forskel på HD- og APEX-serien. Det fortæller kskryger også...  Wink

M.v.h.
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Hej David.

Der er væsentlig forskel på HD- og APEX-serien. Det fortæller kskryger også...  Wink

M.v.h.

Jeg havde slet ikke set at det drejede sig om et skift fra HD 180. Jeg så kun RX da jeg læste tråden igennem Big smile Sorry..

Edit: Jesus kristus! 2800,- pr. stk for A10! Noget af en pris for SÅ lille en højttaler. Men hvis springet er lige så stort fra HD90 til A10, som det er fra V10 til HD90, så er det en fantastisk højttaler. Jeg syns HD90 var de bedst lydende "stilede" satelitter da jeg købte dem for et par år siden, men Apex må være helt fantastisk når de koster så meget mere.

Redigeret af Davidp - 07-Oktober-2010 kl. 10:31
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 11:12

Siden jeg nu optræder som dommer over billeder, så synes jeg også det ville være en god idé med noget let genkendeligt på billedet - måske en hånd, eller en mælkekartonTongueLOL
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Siden jeg nu optræder som dommer over billeder, så synes jeg også det ville være en god idé med noget let genkendeligt på billedet - måske en hånd, eller en mælkekartonTongueLOL

Jeg vil tag et rigtig billede af den i aften, så man bedre får størrelse forholdet på den.

Har i øvrigt ændre overskriften, så den bedre passer til indholdet af tråden.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 3456>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu