|
Monitor Audio Apex A40 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gavin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2006 Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2014 kl. 12:48 |
Goddag folkens,
Jeg har planer om at få skiftet lidt ud, og har i den forbindelse kigget rigtig meget på Monitor Audio Apex A40 og A10 til film og musik. Bl.a. for at se på lidt andet end Hifiklubben.
Dvs. 3x A40 som center og front og 2xA40 til baghøjttalere. Da der er rigtig langt til den nærmeste forhandler vil jeg i første omgang høre om der er nogen der har erfaring med disse, og hvad de evt. kan sammenlignes med i samme prisklasse/størrelse. Gulvhøjttalere er udelukket pga. pladsmangel. Der er virkelig ikke plads, ellers havde jeg købt dem for længst. P.t. har jeg 2 B&W XT2 højttalere og en B&W center som jeg ikke lige husker hvad hedder. Monitor Audio Apex A40 koster jo lidt mere end hvad jeg gav for XT2 højttalerne. Det betyder selvfølgelig ikke at de nødvendigvis er en opgradering, da der ved begge 2 jo nok bliver betalt noget for designet. Måske mest ved XT2.. |
|
PS50C7705
|
|
![]() |
|
Gavin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2006 Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå, jeg er blevet overbevist via andre forums.
![]() Tak for hjælpen herinde. ![]() |
|
PS50C7705
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super, men du må da godt komme med dine oplevelser når det kommer der til :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |