recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Monitorarme ala disse? Hvor købes de?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Monitorarme ala disse? Hvor købes de?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Monitorarme ala disse? Hvor købes de?
    Sendt: 12-September-2019 kl. 11:56
Hej

Da jeg ikke har så bredt et skrivebord, vil jeg gerne "stacke" mine skærme. Jeg ønsker ikke rigtig at bore huller i vægge, så jeg har set disse smarte arme, som han viser frem i denne film: https://www.youtube.com/watch?v=acj0glAME8c

Han bruger nogle fra VIVO, men hvor købes de? Eller nogen der minder om dem?

Jeg skal bruge en der kan holde min primære skærm (34" UltraWide) og så min sekundære skærm, som er en 27" 16:9 skærm.

Jeg kan ikke finde den der ekstra høje arm?

Hvis man ikke kan købe VIVO i Europa, hvad kan I så anbefale? Skal som sagt bruge en til at holde UltraWide og så en høj arm der kan have en 27/24" over den primære skærm.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 12:51
Er det såen en her?

Redigeret af Naiera - 12-September-2019 kl. 14:41
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Er det såen en her?

Your Shopping Basket is empty.


LOLLOL
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 14:35
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Er det såen en her?


<h1 style="-sizing: border-; max-height: 999999px; padding: 0px; margin-right: 0px; margin-left: 0px; text-rendering: optimizelegibility; font-weight: 400; font-size: 28px; line-height: 1.2; color: rgb17, 17, 17; font-family: "Amazon Ember", Arial, sans-serif;">Your Shopping Basket is empty.</h1>

LOLLOL


Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 14:48
Hej

Det er allesammen fine forslag, men har I set videoen?

Han har en single-arm til at holde sin 34" skærm, og så har han en single-arm mere, der bare er ekstra høj, sådan man kan hæve den sekundære skærm over den anden.


Men kan det virkelig passe, at man ikke kan finde de der ekstra høje arme?
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 14:53
OK jeg skulle bare aktivere hjernen, så fandt jeg dem fra England. Så undgår jeg da told: https://www.amazon.co.uk/Vivo-Single-Monitor-Adjustable-Screen/dp/B0155LJATK

Bare utroligt der ikke er nogen danske forhandlere der har dem.
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 15:25
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 16:01
Hej 0leDK

Tak for info. Kan se de har den her ja. Og til 40 EUR så det er da billigere fremfor 40 GBP Smile

Edit: Linkfix


Redigeret af Alinity - 12-September-2019 kl. 16:01
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 17:39
personligt bruger jeg et sæt af dem her https://www.ergotron.com/sv-se/products/product-details/45-245#/?color=polished%20aluminum

Jeg er fuldt ud klar over at de ligger markant over det andet prisniveau, men jeg ved så at tingene bare virker - hver dag, år ud og år ind.

Ergotron er de  oprindelige producenter, og stort set samtlige udgaver man kan få direkte fra de forskellige pc-producenter til virksomhedsbrug er lavet som OEM af ergotron. (og nogle enkelt producenter er sågar stoppet med at re-brande armene og erkendt at det bare er lettere der står ergotron på dem :))
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 18:10
Ja okay Claus. Men nu ønsker jeg ikke at skyde gråspurve med kanoner :)

Jeg har haft en holder til to 27” skærme fra Harald Nyborg til 299 kr. De er nu 4 år gamle og virker stadig upåklageligt og når de skal. Kan ikke sætte en finger på dem. Robust byggekvalitet og fejlfrit. Så jeg tør nok tage chancen og købe de her fattigmands frikadelle holdere til min skærm :)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 19:57
og du vælger helt sikkert selv hvad du vil have.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu