|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10593 |
![]() |
||
Det er kendt fra flere tests, at selv en lille sænkning af core spændingen kan give væsentlig lavere cpu temperatur, så det kan varmt anbefales at eksperimentere lidt med det. Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||
okay, på min kan jeg bare få den til at vise helt ned til 6-9 grader i idle.. og det kan jo ikke passe.. den temp som ligger 30-40 grader højere i smartfan, er nordbroen, den bliver meget varm.. prøv at sætte fingrene på, det er den guld køleblok lige ved siden af cpu |
|||
![]() |
|||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||
Det er jo netop det C&C gør, nemlig at sænke FSB til 1000, samt Vcore til 1 Volt. når jeg sidder og leger med det i strømstyring falder min fra 22 i speedfan, til 9 grader i speedfan, så jo det giver meget.. |
|||
![]() |
|||
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
||
CPU AMD Athlon 64 X2 5200+ 2.7 GHzAthlon 64 Er den ikke god? Redigeret af Mokuer - 26-Juni-2008 kl. 14:01 |
|||
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Den er sikkert god nok, jeg tror nu stadig fejlen ligger i hiper køleren.. jeg har haft mange problemer med min, og jeg har normalt ikke problemer med at samle hardware.. designmæssigt kunne den også være lavet langt bedre, selve køleprofilen skulle ikke være få tykke køleribbe, men mange tynde køleribbe, og blæseren er ikke for effektiv fordi den er så smal, med det skal den jo så desværre være, ellers bliver køleren jo totalt set for høj.. Monteringen af den er også ringe, der skulle følge nogen afstandstykker med som man spænde fast til bundkortet først, også skruede køleren fast i dem, det ville gøre at køleren sad helt lige med samme tryk ved alle skruer, ikke med de mangelfulde fjedre som man skal sidde og nosse rundt med indtil man har tværet kølepasta ud over det hele.. Nææ hvis de gav mig et ordenligt udstyret værksted skulle jeg nok lave verdens mest effektive køler til mediecenter.. Redigeret af Pizzabager - 26-Juni-2008 kl. 14:16 |
|||
![]() |
|||
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
||
Det var CPU der var defekt. BE-2300 var selvfølgelig udgået og forsinkede mig yderligere en uge. Nu har jeg fået monteret en: Ved stress test kan jeg ikke få CPU over 55 gr. Så det er fint. Men min Vista installation kan stadig ikke køre færdigt. Findes der er noget software der kan boote fra dvd-drevet og så diagnostificere hardwaren i maskinen?!? Edit: Jeg har fundet det UBCD. Nogen der kender det? Redigeret af Mokuer - 04-Juli-2008 kl. 11:21 |
|||
|
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10593 |
![]() |
||
Hvordan pokker måler du temperaturen når windows ikke er installeret? Har du undersøgt om din Vista DVD er defekt? Symptomerne tyder på det. Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
![]() |
||
Jeg havde samme problem med at Vista ikke ville køre færdig, prøv at køre med kun 1 ram-klods mens du installere vista, det virkede for mig. Bagefter har jeg kunne køre med 2 klodser.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg Downloade en Vista med SP1 fra MS hjemmeside. Så virkede det. Så super heldig i min levering har jeg ikke været.
Men nu er jeg endelig klar til at rodde med installation. Wuhuu! Så nu vil jeg have Mediaportal og DVBviewer installeret, så jeg kan udnytte alle kanalerne kører samme MUX og i det hele taget, så hvad det er mit nye mediacenter kan. God weekend til alle, og tak for alle Jeres hjælpsomme inputs (so far) |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |