|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mivi71dk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
![]() Sendt: 16-November-2009 kl. 08:09 |
Hej
Jeg overvejer lidt, om jeg skulle købe mig et nyt motherboard. Jeg har forskellige ting, hvor en opgradering ikke ville gøre noget.... Lige nu har jeg et K9N2GM-FIH Bundkort. Hvis det er muligt, må det gerne være med genbrug af mit nuv. RAM og CPU. Ikke et krav, men ville være fint. Faktisk har jeg ikke så mange krav, set i forhold til denne gruppe. De krav jeg har er: - HDMI udgang. - KÆMPE grafikkort, som kan trække ALT :) Det er vist det. Hvad vil I anbefale? |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Et link til grafik-kort egnet til HTPC-brug..
http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/media-playback.html
Der er her lagt vægt på billede-kvalitet... Hvis der ikke skal overføres lyd via HDMI kan en DVI-udgang også anvendes... (dvi-HDMI-kabel) Redigeret af avh - 16-November-2009 kl. 08:46 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |