recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Motherboards og "ekstra tilbehørs" hardware
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMotherboards og "ekstra tilbehørs" hardware

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Emne: Motherboards og "ekstra tilbehørs" hardware
    Sendt: 11-Januar-2010 kl. 07:46
Kender du det med at du har købt et motherboard og sidder og læser brugermanualen igennem, for så at opdage at en eller flere gadgets der bliver beskrevet i manualen kun er ekstra tilbehør og skal derfor speciel købes separat ?

Har jeg lige opdaget med mit Gigabyte GA-MA785GT-UD3H bundkort.
Jeg har opdaget at bundkortet også har SPDIF in/out på sig, hvor på man kan tilkople et specielt bracket fra Gigabyte, så man også får digital lyd ind, som er en kæmpe mangel på langt de fleste 5.1 til 7.1 lydkort man kan få.

Problemet er bare at det bracket er ekstra tilbehør og har vist sig at være et pain in the ass at få fat i, jeg har eks. kun hittet EEN forhandler af det her hjemme og det var ikke engang forhandleren af mit bundkort, men desværre så en (DustinHome.dk) der ikke engang har dem hjemme.
Den bracket kunne de godt have smidt i kassen også, det ville jeg gerne have betalt de godt 200kr ekstra for.

Kender du også det ved dit bundkort med hardware der bliver beskrevet i din manual, der viser sig at være ekstra tilbehør der dårligt eller ligefrem er umugligt at få fat i ?
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 15:04
Har du checket eBay?
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 02:37
Nej, handler ikke hos dem, men jeg har prøvet at lægge en bestilling på sådan 2 af slagsen hos den forhandler, så kan man se om han kan skaffe dem hjem.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu